پمپ باد باطری خور اینتکس مدل 68638

intex 68638

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ باد: باطری خور
  • ولتاژ مصرفی: 9 V
  • حجم باد: 380 L
540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد باطری خور اینتکس با کد 68638  یک پمپ باد برقی بوده که دارای کارایی بسزایی در میان لوازم جانبی اینتکس می باشد.

پمپ باد باطری خور اینتکس کد 68638 یک پمپ باد برقی بوده که دارای منبع تغدیه می باشد.در واقع این پمپ باد برقی توسط نیروی باطری راه اندازی می شود و در مواقعی که شما دسترسی به برق ندارید می توانید از آن استفاده نمایید. برای راه اندازی پمپ باد 68638 شما همواره نیاز به 6 عدد باطری با ولتاژ 1.5 سایز c نیازمند هستید. در قسمت کف پمپ یک محفظه تعبیه شده که محل قرار گیری باطری ها می باشد.این محفظه توسظ یک درپوش، گیره و لولا به قسمت کف پمپ متصل شده که شما می بایست گیره را باز نمایید و باطری ها را در جای خود قرار دهید.
پمپ باد 68638 هم دمنده و هم مکنده می باشد یعنی شما می توانید برای باد کردن محصولات و یا خالی کردن محصولات از آن استفاده نمایید.قسمت بالای پمپ حالت مکنده داشته و در قسمت جلوی پمپ ،خروجی دمنده تعبیه گردیده است. پمپ باد باطری خور دارای سه دریچه باد مجزا بوده که قابل استفاده برای تمامی محصولات بادی اینتکس و مشابه آن می باشد. کافیست دریچه ی مناسب را برای یکی از این دو حالت انتخاب کرده و به آن متصل  نمایید.با فشار دادن کلیدی که روی بدنه ی آن تعبیه شده نیز میتوان آن را  روشن یا خاموش نمود.


پمپ باد باطری خور اینتکس مدل 68638 در این مدل یکی از بهترین و قوی ترین پمپ های باد تولید شده برای محصولات بادی می باشد که از قدرت فوق العاده قدرتمندی برخوردار می باشد و برای تمامی محصولات بادی طراحی و تولید شده است. این پمپ باد باطری خور چندکاره اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین ترین پمپ های تولید شده این شرکت بوده که در سال  2020 تولید شده است و دارای جنس بدنه عالی و مقاوم بوده که به راحتی دچار هیچگونه آسیبی نمی گردد.  بخش اصلی بدنه این کالا از پلاستیک فشرده ساخته شده که در شرایط مختلف به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نخواهد شد که به همین دلیل نیز دارای گارانتی است که نشان از کیفیت فوق العاده آن دارد.

 پس همانطور که گفته شد این کالا دارای ضمانت نامه معتبری بوده که در صورت بروز مشکل توسط شرکت برای شما عزیزان تعویض می گردد. این پمپ باد دارای چند عدد باتری پر قدرت می باشد و محصولات بادی را در مدت زمان کوتاه راه راه اندازی می نماید. این محصول با وزن 1 کیلوگرم یکی از پمپ های سبک و کارآمد فروشگاه اینتکس بوده که با داشتن ابعاد مناسب و وزن سبک به راحتی قابل جا به جایی و حمل می باشد. پمپ باد باتری خور اینتکس دارای چند سری مختلف بوده که با توجه به محفظه باد محصول مورد نظر قابل تنظیم، باد کردن و استفاده می باشد. پمپ باد باتری خور اینتکس قابل استفاده برای تمامی محصولات بادی بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و می تواند کارایی زیادی برای مصرف کنندگان داشته باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این پمپ باد باتری خور چندکاره اینتکس با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و پمپ باد مورد نظرتان را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
نوع پمپ باد
باطری خور
ولتاژ مصرفی
9 V
حجم باد
380 L
وزن بسته بندی
0.500 KG
گواهی نامه استاندارد CE
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...