پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل 66640

intex 66640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ: برقی
  • ولتاژ مصرفی: 220 - 240 V
  • حجم باد: 650 L
0
1,340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جدیدترین  پمپ  باد  برقی  مخصوص  محصولات  بادی  اینتکس  با  کد  66640  در  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

پمپ باد برقی برند اینتکس  مدل 66640 BS یکی از جدیدترین پمپ باد های شرکت اینتکس میباشد که در سال 2021 روانه بازار شده است و فقط با با برق 220  ولت  کار می کند. این محصول برای باد کردن سریع انواع مبل بادی و تخت بادی و تشک بادی و قایق بادی و استخر بادی و دیگر محصولات مشابه کمپانی اینتکس و یا اینتایم و یا بست وی و ... بسیار مناسب می باشد. این پمپ باد برقی با توان بالای پر و خالی نمودن محصول می باشد و نسبت به محصولات مشابه قبلی بسیار با کیفیت تر می باشد. توجه داشته باشید که این محصول برای باد کردن بادکنک مناسب نمی باشد.


پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل 66640 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی شده است. علاوه بر موارد قابل مشاهده در طراحی ظاهری این محصول، می توان به جنس بدنه پلاستیکی آن نیز اشاره کرد چرا که سبب می شود در محیط های خارج از منزل و طبیعت گردی شاهد طول عمر بالاتری از این کالا باشیم. متریال مورد استفاده قرار گرفته برای این پمپ باد علاوه بر این ویژگی، سبک تر و با بازدهی بیشتری در برابر گرما ساخته شده است. این محصول به صورت فندکی تولید شده و تنها با استفاده از فندکی در خودرو شما قابل راه اندازی می باشد.

 شما عزیزان برای راه اندازی این محصول می توانید به راحتی پس از قرار دادن کابل این محصول در داخل فندکی خودرو و سپس روشن کردن دکمه این محصول به سادگی این پمپ را راه اندازی و استفاده کنید. این پمپ بیشتر برای افرادی مناسب است که محصولات بادی خود را قصد دارند در طول سفر و کمپینگ استفاده کرده و نیازمند برق برای راه اندازی این محصول می باشند که قطعا محصولی کامل و کار راه انداز برای آنان خواهد بود. همچنین این پمپ باد فندکی هم در صورت داغ شدن و استفاده بیش از اندازه به صورت خودکار خاموش می شود تا از سوختن و آسیب دیدن آن نیز جلوگیری شود. لازم به ذکر است این پمپ باد فندکی به همراه سه تبدیل برای قسمت سر آن همراه شده که شما می توانید این تبدیل ها را به قسمت دیگر سری پمپ نیز وصل کنید تا به جای باد کردن، از قابلیت وکیوم آن نیز استفاده کنید (در حالت وکیوم می توانید محصولات بادی خود را در زمان چند برابر سریع تر از باد تخلیه کنید). شما عزیزان می توانید این محصول کاربردی را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر از نمایندگی محصولات بادی اینتکس دریافت کنید. 

پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل 66640 سری جدید محصولاتی است که برای باد کردن سریع تشک بادی و قایق بادی و مانند این موارد مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ باد برقی اینتکس برند و اصل است و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. بیش ترین کاربرد آن در مسافرت و گردش بوده است که در بیرون از خانه قابلیت راه اندازی سریع و آسان محصولات بادی را دارد. با توجه به نوع کارایی این محصول نمی توان از آن برای باد کردن برخی از محصولات مانند بادکنک استفاده کرد. توان این پمپ باد برقی بسیار بالا می باشد که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن برای راه اندازی تخت و تشک بادی و قایق بادی در محیط های بیرون از خانه استفاده کرد. به همین دلیل افراد قادر هستند محصولات را به صورت راه اندازی نشده و بدون باد با خود به همراه داشته باشند و در نتیجه در موقعیت مناسب به راه اندازی آن اقدام نمایند. پمپ باد برقی به وسیله اتصال به فندک خودرو راه اندازی می شود از این رو تنها در نزدیکی خودرو می توان از آن برای استفاده از انواع محصولات بادی بهره مند شد. کارکرد و مزیت های این محصول به شرح زیر می باشد.

پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل 66640

نحوه کارایی پمپ بادی برقی جدید اینتکس

این محصول همواره برای داشتن موقعیت خوب و مناسب طراحی و تولید شده است و از آن جایی که جزو وسایل همراه می باشد از بدنه ای کم جا نیز برخوردار است. ساختار ظاهری آن ساده بوده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. افراد به راحتی می توانند پمپ باد برقی را با خود به همراه داشته باشند و در شرایط مختلف از وجود آن بهره مند شوند. دارندگان انواع محصولات بادی حرفه ای که در تفریح و مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد می بایست به خرید پمپ باد برقی اقدام نمایند تا در نتیجه در هر شرایطی بتوان از وجود آن بهره مند شد. این محصول دارای دو شاخه می باشد که به راحتی به فندک خودرو متصل می شود. دوشاخه می تواند محصول را به کار بیندازد و در نتیجه پمپ باد شروع به باد کردن محصولات بادی می کند. بر روی بدنه پمپ باد برقی دکمه ای قرار دارد که با فشار دادن آن محصول شروع به کارکرد می کند. از این رو به این وسیله نیز می توان کنترل زمان راه اندازی محصولات بادی را نیز در دست داشت.

کارکرد خودکار

مزیت مهم پمپ باد برقی به این صورت است که در زمان کارکرد زیاد و طولانی مدت و داغ شدن بدنه محصول به صورت خودکار خاموش می شود. این خاموش شدن خودکار به نوبه خود در جلوگیری از سوختگی پمپ باد برقی نقش مهمی دارد و می تواند از این گونه عوامل محصول را محافظت کند. محصول مورد نظر با چنین مزیتی دارای طول عمر و سازگاری زیاد خواهد بود که در نتیجه می توان به راحتی و با خیالی آسوده به بدنه محصولات بادی آن را متصل کرد.

پمپ باد برقی جدید اینتکس مدل 66640

دارای سه تبدیل برای باد کردن

هر یک از محصولات بادی با استفاده از یک تبدیل مجزا راه اندازی می شوند. از این رو در طراحی این محصول سه تبدیل مختلف به کار رفته است تا با خرید آن بتوان محصولاات بادی زیاد و متنوعی را راه اندازی و باد کرد. در نتیجه خرید این پمپ باد برقی به شما توصیه می شود.

خرید ارزان پمپ باد برقی

روش خرید پمپ باد برقی جدید اینتکس با ارزان ترین قیمت مراجعه به سایت فروشگاه سعید اینتکس است که تمامی محصولات خود را با کیفیت اورجینال ارائه می کند. شما می توانید با اطمینان از کیفیت و کارایی محصول آن را از این طریق سفارش دهید.

برند
INTEX
نوع پمپ
برقی
ولتاژ مصرفی
220 - 240 V
حجم باد
650 L
وزن بسته بندی
0.6 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...