پمپ باد برقی فندکی شارژی اینتکس 66642

intex 66642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
4,400,000
3,880,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی  فندکی حرفه ای اینتکس intex 66642 یک پمپ باد چند کاره می باشد که قطعا می توان آن را جزو محصولات مهم و کاربردی اینتکس جای داد. در واقع نوع طراحی صورت گرفته در این پمپ باد به گونه ای است که مشتری می تواند با در اختیار داشتن این پمپ به راحتی تمامی محصولات خود را راه اندازی کرده و از این محصول در بهترین حالت ممکن استفاده کند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این پمپ هم ساختاری برقی و هم فندکی دارد به این صورت که هم با برق مستقیم شهری و هم به وسیله فندکی خودرو این امکان را دارا هستید که از این محصول استفاده کنید. قدرت بالای این محصول باعث شده تا در بازه زمانی بسیار کوتاهی بتوانید از این کالا در جهت پر کردن باد محصولات بادی خود استفاده نمایید.

 هم چنین باید اشاره کنیم که پمپ باد برقی و فندکی قدرتمند اینتکس intex 66642 دارای قابلیت مکش نیز می باشد به این صورت که از آن در جهت خالی کردن باد داخلی محصولات بادی خود نیز می توانید به راحتی استفاده کنید. علاوه بر این ها این کالا دارای یک عدد نازل سه حالته هم می باشد که شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن تمامی محصولات را با توجه به دریچه باد موجود بر روی محصول راه اندازی کنید. این محصول جزو تولیدات جدید شرکت اینتکس بوده و جزو قوی ترین مدل های پمپ باد هم به شمار می رود که شما می توانید از سایت فروشگاه اینتکس کرج این پمپ باد برقی فندکی را با قیمت فوق العاده به ثبت برسانید.

 نوع برقی و فندکی و شارژی
 ولتاژ مصرفی  12 و 220 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 وزن 1 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی دارد
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...