پمپ باد برقی مدل 196

196

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
960,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ  باد  برقی  انواع  محصولات  بادی  اینتکس  و  بست  وی  و  یا اینتایم و .... با کد کالای 196 و ارسال به سراسر کشور از  نمایندگی  سعید  اینتکس

پمپ باد برقی با خاصیت دمندگی و مکش.
وسیله ای کاربردی جهت استفاده برای محصولات بادی با سایز نسبتا بزرگ و متوسط می باشد و جهت سهولت در باد زدن می توانید از آن بجای پمپ باد های دستی و یا پدالی استفاده نمایید. قابل استفاده با برق 220 ولت و یا به اصطلاح برق شهری می باشد. همراه آن سه دریچه ی باد مختلف وجود دارد که به همه نوع لوازم بادی قابلیت اتصال دارد. در نظر داشته باشید که این وسیله برای استفاده وسایل اینتکس و مشابه آن می باشد و برای باد کردن لاستیک خودرو کارایی ندارد.


پمپ باد برقی مدل 196 از دیگر محصولاتی است که این بار به صورت چند منظوره عرضه شده از با استفاده از این پمپ می توانید محصولات بادی خود را به بهترین شکل ممکن باد کرده و از ان ها بهره مند شوید. این محصول ساخته شده از بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده بوده که این عامل سبب شده تا شما یک محصول کاملا جذاب و با کیفیت را شاهد باشید که به راحتی دچار آسیب نخواهد شد و شما می توانید با استفاده از آن تمامی محصولات بادی خود را راه اندازی نمایید. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این پمپ باد برقی کاربردی، محصولات بادی شما را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می نماید.

لازم به ذکر است یکی از خصوصیات این پمپ، بحث طراحی و ساختار آن است که قطعا زیبایی های خاص خود را داشته و در واقع همین طراحی شکیل است که سبب شده تا بتوانید به راحتی این محصول را حمل و نقل کرده و از آن به راحتی استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا از بدنه ای با رنگ یکدست مشکی رنگ شکل گرفته است. پمپ باد برقی با وزن 2 کیلوگرم یکی از پمپ های سبک و بسیار کارآمد بوده که با داشتن ابعاد مناسب و وزن سبک به راحتی قابل جا به جایی و حمل می باشد. پمپ باد برقی فوق قابل استفاده برای تمامی محصولات بادی بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین می تواند کارایی زیادی برای مصرف کنندگان نیز داشته باشد بنابراین اگر جزو کسانی می باشید که با محصولات بادی سر و کار زیادی دارید یا اینکه حداقل یک یا دو محصول بادی در خانه تان می باشد این پمپ باد برای شما ساخته شده است. اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش محصول کرده و آن را درب منزل دریافت کنید.

احسان آقایی

با سلام
من یکی از این پمپ HD196 را دارم نو و بدون کارتن میباشد اما کار نکرده
ایا شما خردید دارید

255 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام خیر آقا احسان عزیز

246 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...