پمپ باد برقی و فندکی قوی اینتکس مدل 68609

Intex 68609

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ: برقی . فندکی
  • ولتاژ مصرفی: 220 - 12 V
  • حجم باد: .
12%
5,400,000
4,790,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی و فندکی قوی اینتکس مدل 68609 یکی از بزرگترین انواع پمپ های بادی تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده که به دلیل ساختار منحصر به فرد و کاربردی و همچنین داشتن طول عمر بالا توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در نظر داشته باشید غالبا محصولات بادی نظیر تشک بادی و استخر بادی فاقد پمپ بادی بوده و شما برای راه اندازی این محصولات نیاز به تهیه پمپ باد مجزا دارید. این محصولات از ابعاد و توان باد مختلفی برخوردار بوده اما پمپ باد برقی و فندکی قوی اینتکس مدل 68609 در واقع دومین پمپ باد بزرگ شده توسط این شرکت بوده که دارای قابلیت راه اندازی یا پمپاژ باد و مکش باد بوده تا شما بتوانید در هنگام راه اندازی و یا جمع اوری کالای بادی خود از آن استفاده کنید. سایز بدنه بزرگ این محصول موجب شده تا توان باد محصول نیز افزایش یافته و محصولات بادی شما را در زمانی کوتاه راه اندازی کرده تا لذت ببرید. این پمپ باد اینتکس مانند سایر نمونه های پمپ باد این شرکت دارای نازل سه حالته بوده تا متناسب با دریچه تمامی محصولات برند اینتکس از توپ بادی تا قایق بادی شود.

 وجه تمایز این محصول در مقایسه با سایر نمونه های مشابه مربوط به یک سری سوزنی بوده که به بدنه این محصول متصل بوده تا با استفاده از آن بتوانید محصولاتی نظیر توپ ورزشی را نیز باد کنید. مهم ترین دلیل کارایی بالای این محصول مربوط به بخش انرژی مصرفی پمپ باد بوده ، چرا که این محصول قابلیت راه اندازی و روشن شدن با برق شهر و از سوی دیگر با فندکی خودرو را دارا می باشد. از سوی دیگر دریچه و نازل های باد این محصول به یک شلنگ نسبتا طولانی متصل بوده تا در زمان استفاده از محصول با فندکی خودرو مشکلی برای راه اندازی محصولات بادی بزرگ نظیر قایق بادی نداشته و به راحتی کالا را برای استفاده خود باد کنید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده جهت خرید پمپ باد برقی و فندکی قوی اینتکس مدل 68609 می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
نوع پمپ
برقی . فندکی
ولتاژ مصرفی
220 - 12 V
حجم باد
.
وزن بسته بندی
2 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...