پمپ باد دستی اینتکس مدل 68615

INTEX 68615

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 48 CM
  • نوع پمپ: دستی
  • حجم باد: 3.1/2 برابر پمپ 68612
15%
850,000
730,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ  باد  اینتکس  کد68615  بزرگ  ترین  پمپ  باد  دستی  شرکت  اینتکس  می  باشد  و  راحت  ترین  و کاربردی  ترین پمپ باد دستی شرکت اینتکس می باشد.

پمپ بادی اینتکس با کد 68615 وسیله ای مناسب و بسیار کاربردی برای محصولات بادی می باشد . باید در نظر داشت هنگامی که شما یک وسیله ی بادی را تهیه میکنید حتما برای باد کردن آن می بایست از یک پمپ باد مناسب برای باد کردن و آماده سازی محصول خود استفاده نمایید. پمپ 68615 بعنوان پمپ باد دستی با سایز بسیار بزرگ می باشد و برای محصولات کوچک بزرگ بسیار مناسب می باشد.
ساختار  این پمپ به گونه ای است که دارای یک مخزن بوده و درون مخزن یک نازل وجود دارد که شما برای باد زدن می بایست این نازل را به سمت بالا و پایین هدایت نمایید.پمپ باد دستی با کد 68615 به گونه ای تعبیه شده که به صورت رفت و برگشت عمل باد زدن را انجام می دهد.به عبارتی دیگر زمانی که شما نازل را به سمت بالا  میکشید و یا به سمت پایین فشار می دهید، دستگاه در هر دو حالت ایجاد باد می نماید. همین امر باعث می شود که سرعت باد زدن شما نیز بیشتر شود. جهت سهولت در استفاده در قسمت پایین مخزن دو صفحه ی کوچک وجود دارد که با قرار دادن کف پای خود روی این صفحات میتوانید مانع از تکان خوردن پمپ هنگام باد زدن شوید و یک باد زدن راحت و اصولی را تجربه نمایید.
در قسمت انتهای شیلنگ  پمپ  دستی 68615 یه سری دایره شکل و دو سری با نوک تیز (سایز بزرگ و سایز  کوچک) وجود دارد. در واقع این سه سری به گونه ای هستند که با کلیه محصولات اینتکس سازگار بوده و به همه این محصولات می تواند متصل شود. شایان ذکر است که پمپ باد 68615 به علت سایز بزرگ برای بسیاری از خریداران  قابل اهمیت بوده و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده.این محصول برای باد کردن قایق های بادی و یا جامپینگ های بادی و یا پارک های بادی بسیار کاربردی می باشد.
تفتوتی که پمپ باد دستی 68615 با سایر پمپ باد های دستی دارد علاوه بر سایز آن می توان به قابلیت های آن اشاره کرد.پمپ 68615 دارای یک سری سوزنی شکل می باشد که توسط آن می توان وسایلی نظیر توپ فوتبال و یا والیبال و بسکتبال را نیز به راحتی باد کرد.


پمپ باد دستی اینتکس مدل 68615 بیشتر برای محصولات بادی مناسب بوده که در اندازه بزرگ قابلیت دمش هوا را با حجم بالایی داشته و همچنین در دو جهت قابل باد زدن است و به این ترتیب زمان کمتری برای باد کردن انواع وسایل بادی احتیاج خواهد بود. این کالا برای محصولات بادی بزرگ نظیر مبل بادی، تخت خواب بادی، تشک بادی، قایق و استخر بادی بسیار مناسب است. لازم به ذکر است جنس بدنه و مواد اولیه ساخته شده آن از پلاستیک فشرده و با کیفیت بوده که در برابر ضربه و آب مقاوم خواهد بود و همچنین این کالا دارای حجم و وزن قابل قبولی بوده که به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و جا به جایی می باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن جای پای مخصوص جهت جلوگیری از حرکت پمپ باد در زمان استفاده و همچنین قابلیت دسترسی آسان به اجزای داخلی برای تمیز کردن و یا تعمیر کردن اشاره کرد.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68615

همانطور که از نام محصول مشخص است این کالا سایز بزرگی دارد و برای استفاده قایق های بادی و یا قلعه های بادی بزرگ قابل استفاده بوده که مزیت آن در مقایسه با پمپ های باد کوچکتر قابلیت وکیوم باد داخلی کردن آن است بدین صورت که در زمان جمع آوری محصول خود می توانید به خوبی هوای داخلی را تخلیه کرده و آن را درون ساک مخصوص حمل قرار دهید. برای خرید پمپ باد دستی سایز بزرگ اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

برند
INTEX
طول
48 CM
نوع پمپ
دستی
حجم باد
3.1/2 برابر پمپ 68612
وزن بسته بندی
1.200 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...