پمپ باد پدالی بزرگ بست وی 62005

Bestway 62005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
16%
380,000
320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد پدالی بست وی 62005 محصولی پر کاربرد با کارکرد اسان است که دارای بهترین بدنه می باشد. ساخت این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بوده است که دوام زیاد در برابر فشار و ضربه دارد. در نتیجه می توان با فشار دادن اهرم به وسیله پا تولید باد را انجام داد. در واقع ظاهر و کارکرد این پمپ باد مانند پدال است که به وسیله پا شروع به کار می کند. فشار دادن پا به این بخش از محصول برای راه اندازی محصولات بادی بزرگ میزان باد زیادی را ایجاد می سازد. به این ترتیب در مدت زمان کوتاه می توان محصولی بزرگ را باد کرد و نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود.

پمپ باد پدالی بست وی 62005

پمپ باد برای تمامی دارندگان محصولات بادی لازم و ضروری است چرا که در محیط های مناسب قادر به راه اندازی وسایل مورد استفاده خود باشند و بتوانند بدنه را به سرعت برای استفاده آماده سازند. این محصول به عنوان یک پمپ باد ساده شناخته شده است که بدون اتصال به برق و فندک خودرو شروع به کارکرد می کند. از این رو می توان به عنوان یک محصول ساده برای استفاده در موقعیت های مختلف از آن استفاده کرد و محصولاتی مانند قایق بادی استخر بادی و مانند این ها را راه اندازی کرد. امکان خرید پمپ باد پدالی بست وی به صورت غیر حضوری نیز وجود دارد که با مراجعه به سایت فروشگاه سعید اینتکس انجام می شود. افراد می توانند به راحتی این محصول را خریداری و سفارش دهند.

نوع پدالی (پایی)
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 28*22*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژ 
 مکش 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم و محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسان
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...