پمپ برقی و فندکی مدل 202

تلمبه برقی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
530,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی فندکی 202 یک پمپ برقی با دو نوع منبع تغذیه می باشد که از آن میتوان هم با برق خانگی استفاده نمود و هم می توان با برق ماشین از آن بهره برد.

پمپ باد برقی فندکی با کد 202 یکی از پمپ باد های برقی بوده که هم توسط برق شهری و هم توسط فندکی ماشین راه اندازی می شود. به همین علت دارای یک آداپتور است که ولتاژ برق شهری را برای این پمپ تنظیم می نماید. این پمپ باد به نسبت دیگر پمپ های باد برقی قدرت باد کمتری را نیز دارا می باشد. پمپ باد برقی فندکی دارای 3 دریچه باد مجزا بوده که مناسب برای استفاده تمامی لوازم بادی می باشد. کافیست نوع دریچه را با توجه به محصول خود انتخاب نمایید و به پمپ باد متصل نمایید.
پمپ باد برقی فندکی 202 دارای دو حالت دمنده و مکنده می باشد.یعنی از قسمت بالای آن حالت مکش یا مکنده را انجام میدهد و از آن برای خالی کردن باد محصول و یا وکیوم کردن محصول میتوان استفاده کرد و از قسمت جلو یعنی حالت دمنده میتوان برای باد کردن محصولات بادی استفاده نمود. کافیست دریچه ی مناسب را برای یکی از این دو حالت انتخاب کرده و به آن متصل  نمایید.با فشار دادن کلیدی که روی بدنه ی آن تعبیه شده نیز میتوان آن را  روشن یا خاموش نمود.


پمپ برقی و فندکی مدل 202 یکی از بهترین گزینه ها و با کیفیت ترین محصولات در میان پمپ های بادی تولید شده، بوده که در بسیاری از شرایط قابل استفاده است. ساختار پمپ های برقی و فندکی مانند سایر پمپ ها است اما سیم آن به بدنه متصل نیست. لازم به ذکر است این پمپ دارای سر فندکی بوده که به اکثر خودرو های امروز قابل اتصال است و ساخت شرکت معتبر و نامداری می باشد.

این محصول همان طور که گفته شده از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است و همین عامل نیز سبب شده تا نگران افت کیفیت و یا آسیب دیدن این محصول نباشید و در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این پمپ باد دارای بدنه ای تولید شده از نوع پلاستیک فشرده خواهد بود که از استحکام بالا و همین طور ساختار استاندارد در طراحی و تولید آن استفاده شده که قطعا کیفیت بالای این محصول را نشان خواهد داد. دیگر ویژگی این محصول جذاب ابعاد و وزن این کالاست چرا که به قدری کوچک و مناسب است و شما به راحتی می توانید این پمپ را با خود حمل و نقل کرده و در صورتی که وسیله نقلیه شخصی در اختیار داشته باشید، این پمپ را به راحتی در صندوق عقب خودرو خود جای دهید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا در طول، عرض و ارتفاع متناسبی طراحی و تولید گردیده و همچنین دارا بودن تنها 200 گرم وزن نیز از دیگر مواردی است که نشان از سبک وزن بودن این کالا می دهد. پمپ باد برقی و فندکی یک محصول کامل و کاربردی برای راه اندازی محصولات بادی شما عزیزان می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی را دارا می باشد که همین عامل نیز سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول ایده آل را در اختیار داشته و آن را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...