پمپ تصفیه آب شنی اینتکس intex 26644

Intex 26644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ تصفیه آب: شنی و الیاف مخصوص
  • وزن بسته بندی: 14 KG
10%
16,500,000
14,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس intex 26644 دارای توان پاکسازی آب به میزان 18000 لیتر می باشد که این کار را به صورت مداوم انجام می دهد. داشتن پمپ تصفیه آب لازم و ضروری است و قادر می باشد محیط را عاری از هر گونه آلودگی و زباله سازد. در این صورت می توان از محیط به وجود آمده به وسیله استخر پیش ساخته نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد و همچنین از وجود آن در هر زمان استفاده کرد. این محصول یکی از اورجینال ترین محصولات اینتکس است که در گروه و دسته بندی وسایل جانبی استخر پیش ساخته قرار می گیرد. محصول در کنار بدنه استخر پیش ساخته قرار می گیرد و می تواند به راحتی به بدنه متصل شود. بر روی بدنه استخر های پیش ساخته که قابلیت نصب پمپ تصفیه آب دارند دو دریچه وجود دارد. هر یک از این دریچه ها محل اتصال شلنگ های خارج شده از بدنه پمپ تصفیه آب می باشند.

 به این صورت که آب از داخل بدنه و از طریق یکی از شلنگ ها وارد پمپ تصفیه آب می شود و سپس پس از تصفیه شدن از داخل بدنه پمپ تصفیه آب و از طریق شلنگ دیگر مجدد وارد بدنه استخر پیش ساخته می گردد. به این صورت آب داخل استخر به صورت مداوم تصفیه خواهد شد. این فرایند همواره به صورت مکرر می باشد و در زمان بسیار اندک رخ می دهد. به این صورت که آب در حال گردش است و میزان آب داخل بدنه استخر پیش ساخته را وارد و خارج می کند تا در نهایت در تمامی موقعیت ها از آب تصفیه شده جهت شنا و تفریحات آبی استفاده شود. وجود این محصول در زمان ایجاد استخر پرورش ماهی لازم و ضروری است و می توان به راحتی موقعیت دلخواهی را به وجود آورد. تمامی کسانی که دارنده استخر پیش ساخته با ظرفیت 18000 لیتر آب می باشند می تواند پمپ تصفیه آب مد نظر را از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس خریداری نمایند.

برند
INTEX
نوع پمپ تصفیه آب
شنی و الیاف مخصوص
وزن بسته بندی
14 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...