پمپ تصفیه آب شنی تایمردار intex 26646

Intex 26646

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ تصفیه آب: شنی و الیاف مخصوص
  • ولتاژ مصرفی: 220 V
  • وزن بسته بندی: 17 KG
6%
17,700,000
16,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پمپ تصفیه آب شنی تایمردار intex 26646 نسل جدید پمپ های تصفیه آب می باشد که به صورت دیجیتال فرایند تصفیه آب را انجام می دهد. این محصول به راحتی به بدنه استخر پیش ساخته متصل می شود و نقش تمیز کردن آب داخل بدنه را دارد. میزان آبی که توسط این محصول تصفیه می شود. 36000 لیتر می باشد بنابراین استخر های پیش ساخته که دارای ظرفیت 36000 لیتر هستند قادر به استفاده کردن از این پمپ تصفیه آب شنی خواهند بود. وجود تایمر سبب شده است که در صورت تمایل محصول شروع به تصفیه آب در مدت زمان مشخص شده کند و یا در صورت نداشتن نیاز فعالیت پمپ تصفیه آب متوقف شود. در هر صورت بهترین گزینه برای استفاده در استخر های پیش ساخته بزرگ است و به صورت مداوم کار تصفیه آب را انجام می دهد.

 پمپ تصفیه آب مد نظر فضای کنی را در کنار بدنه استخر پیش ساخته اشغال می کند اما وجود آن لازم و ضروری می باشد. به این صورت که جهت استفاده مداوم از استخر پیش ساخته باید محصول را خریداری کرد و برای راحتی تمیز کردن آب داخل بدنه استخر های بزرگ لازم و ضروری می باشد. در نتیجه به راحتی کار می کند و در کم ترین زمان میزان آب زیادی را تصفیه می کند. این دستگاه منحصر به فرد بدنه ای بزرگ دارد که توان آن نیز زیاد می باشد اما به راحتی جا به جا شده و در کنار بدنه استخر پیش ساخته قرار می گیرد. می توان آن را در فاصله کمی از استخر قرار داد تا محیط اطراف برای سرگرمی های دیگر باز شود و محیط را اشغال نکند. این دستگاه حرفه ای و منحصر به فرد می باشد و توسط دکمه ها و صفحه دیجیتالی کارکرد خود را آسان می سازد. کسانی که تمایل به خرید پمپ تصفیه آب شنی تایمردار را دارند می توانند محصول را از نمایندگی معتبر اینتکس در سراسر کشور سفارش دهند.

برند
INTEX
نوع پمپ تصفیه آب
شنی و الیاف مخصوص
ولتاژ مصرفی
220 V
وزن بسته بندی
17 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...