پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت intex 28638

Intex 28638

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
5,400,000
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت intex 28638 دارای توان بالا می باشد و قادر به تصفیه آب به مقدار 3400 لیتر در هر ساعت می باشد. این روند به طور مداوم صورت می گیرد و افراد می توانند از استخری با آب تمیز برخوردار شوند که در داخل آن به تفریحات آبی مشغول می شوند و آبتنی می کنند. به جهت داشتن یک استخر تمیز که عاری از هر گونه عامل آلودگی می باشد باید پمپ باد فیلتری با خصوصیات گفته شده خریداری شود تا در نتیجه بتوان به طور مداوم آبی تمیز را به دست آوردو  از داشتن آن بهره مند شد. محصول فضای کمی را اشغال می کند و در کنار بدنه استخر پیش ساخته قرار می گیرد تا در نتیجه بتوان از باقی فضا استفاده کرد و دچار مشکل نشد. این پمپ تصفیه آب دارای دو شلنگ می باشد که یکی ورودی و یکی خروجی آب می باشند. این دو شلنگ به بدنه استخر پیش ساخته متصل شده و از داخل یکی آب از بدنه خارج می شود و به داخل پمپ وارد می شود و از دیگری آب تمیز شده از داخل پمپ تصفیه آب وارد بدنه استخر پیش ساخته می گرد.

 این روند به صورت مداوم انجام می شود و قادر به تصفیه میزان آب زیاد در مدت یک ساعت است. در نتیجه لازم و ضروری است و می تواند به جهت تمیز کردن محیط مورد استفاده قرار گیرد. این پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری است که فیلتر آن هر ماه تعویض می شود اما می توان برای داشتن محیطی تمیز و پاکیزه هر هفته به شستن فیلتر داخل دستگاه اقدام کرد و محصول را عاری از آلودگی نمود. وزن محصول نیز به اندازه ای است که به راحتی جا به جا می شود و می توان آن را در بخش های مختلف اطراف استخر پیش ساخته مورد بهره برداری قرار داد. جهت سفارش و خرید این محصول به همراه فیلتر داخل آن به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و محصول خود را ثبت نمایید.

نوع فیلتری
 ظرفیت تصفیه 3400 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 نوع فیلتر فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شیلنگ مخصوص

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...