پمپ کف کش اینتکس

intex 28606

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول سیم برق: 10 M
  • طول شلنگ تخلیه: 5 M
  • وزن بسته بندی: 3 KG
11%
7,250,000
6,480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پمپ کف کش اینتکس یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی برای تخلیه آب کف استخر و همچنین تخلیه زباله ها و لجن های کف استخر بوده که بیشتر برای پاک سازی استخر ها در زمان جمع کردن استفاده می شود که دارای بدنه پلاستیکی ضد آب، قدرت مکش بالا، سیم برق بلند، نمایشگر دیجیتال و شلنگ تخلیه آب برای تخلیه آب اضافی کف استخر و زباله های کف آب مناسب و عالی می باشد که در واقع یکی از لوازم جدید شرکت اینتکس برای استخر های پیش ساخته در سایز و ابعاد مختلف است که از قدرت مکش خوبی برخوردار می باشد.

پمپ کف کش اینتکس

جنس بدنه این کالا از نوع پلاستیک فشرده بوده و کاملا ضد آب می باشد تا در صورت برخورد آب به دستگاه مشکلی برای کارکرد آن ایجاد نشود. ابعاد آن بسیار کوچک بوده که حجم کمی را به خود اختصاص داده تا حمل و جا به جایی آن راحت تر باشد. لازم به ذکر است یک شلنگ پلاستیکی بزرگ نیز برای تخلیه آب از دستگاه در نظر گرفته شده تا به راحتی آب درون استخر را به فضا بیرون تخلیه کنید و همچنین از دیگر ویژگی های این پمپ تخلیه آب استخر پیش ساخته می توان به داشتن نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن وضعیت دستگاه نیز اشاره نمود. برای خرید پمپ کف کش استخر می بایست ابتدا آن را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

برند
INTEX
طول سیم برق
10 M
طول شلنگ تخلیه
5 M
وزن بسته بندی
3 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...