چادر بازی اینتکس مدل 44635 تولید 2021

intex 44635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 104 CM
  • عرض: 104 CM
  • ارتفاع: 130 CM
24%
1,250,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر بازی کودکان یا خانه بادی مارک اینتکس مدل 44635 تولید سال 202 و یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس است که برای اولین بار توسط شرکت سعید اینتکس وارد ایران شده است

چادر بازی کودک اینتکس مدل 44635 محصولی جدید از کمپانی اینتکس با ترکیب رنگ شاد و ارامش بخش برای کودکان. چادر بازی اینتکس 44635 با توجه به ابعاد ، فضای بازی برای دو کودک را به خوبی تامین می کند. برای نصب این محصول طبق بروشور موجود در پشت جعبه ابتدا پایه ها و ستون های چادر که ساخته شده از قطعات پلاستیک می باشد را به هم متصل کرده سپس پوشش چادر بازی را روی آن نصب می نمایید.
وجود اشکال و طرح های متنوع و شاد در وجه های مختلف این چادر بازی برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود.


چادر بازی اینتکس مدل 44635 تولید 2021 یکی ازمحصولات بازی برای کودکان و خردسالان بوده که از طرح و رنگ بسیار جذاب و دلنشینی برخوردار می باشد و توانسته سرگرمی بسیار جذابی برای آن ها محسوب گردد. این چادر بازی کودک توسط شرکت اینتکس برای تفریح و سرگرمی کودکان تولید شده که از جنس بدنه مناسبی بهره می برد. این چادر بازی دخترانه دارای جنس بدنه ای از پارچه شمعی بوده که به صورت ضد آب طراحی شده و همچنین دارای پایه های از جنس فایبرگلاس محکم می باشد تا هنگام بازی کودکان به هیچ عنوان دچار مشکل و شکستگی نشود. لازم به ذکر است که بهره مندی از طرح گل، گیاه و جنگل بر روی بدنه کالا نیز باعث شده تا جذابیت های این محصول دو چندان شود که در همین راستا قطعا این موارد سبب خواهد شد تا حداقل از بعد طراحی ظاهری این محصول شما یک کالای شیک و منحصر به فرد را در اختیار داشته باشید. این چادر بازی ساخت شرکت معتبر اینتکس بوده و همچنین از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت و تولید آن استفاده شده است. بنابراین به همین دلیل می توان آن را به مدت طولانی و در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار داد.

چادر بازی اینتکس مدل 44635 تولید 2021

لازم به ذکر است این چادر بازی محیطی ایمن و بسیار خوب را برای تفریحات و بازی چند کودک در رده سنی کمتر از 6 سال فراهم می کند و همچنین طرح دوست داشتنی آن نیز می تواند در این موارد تاثیرگذار باشد. گفتنی است برای نصب چادر بدنه اصلی را مانند فنر باز کرده و پایه های آن را نیز در زمان کوتاهی نصب کنید تا در هر شرایطی چادر بازی فوق آماده استفاده کودک عزیزتان شود. این کالا یک نمونه زیبا و مقاوم در میان انبوهی از چادر های بازی بوده که با توجه به ویژگی و خصوصیات بسیار عالی خود، مورد استقبال عموم واقع شده است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
104 CM
عرض
104 CM
ارتفاع
130 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
3 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...