چادر بازی بادی کودک اینتکس طرح فروزن

intex 48632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
580,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر بازی بادی کودک اینتکس طرح فروزن از سری محصولاتی است که فروشگاه سعید اینتکس با موجود کردن آن نیز سعی کرده تا کودکان را شاد و خرسند کند. همان طور که می دانید طرح فروزن یکی از محبوب ترین طرح ها در میان کودکان خصوصا دختران است که انیمیشن آن در تمام دنیا از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. اگر بخواهیم در خصوص این محصول بیشتر با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این چادر بازی با بهره مندی از جنس PVC و با کیفیت بسیار عالی طراحی و عرضه شده که از این حیث هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. هم چنین راه اندازی این محصول نیز به وسیله یک عدد پمپ باد و از طریق دریچه موجود بر روی این کالا شکل می گیرد که به ساده ترین شکل ممکن پس از تهیه این پمپ می توانید اقدام به راه اندازی محصول کنید.

چادر بازی بادی کودک اینتکس طرح فروزن

هم چنین این کالا دارای پنجره در بخش های کناری خود می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید شرایط برای بازی و تفریح کودک خود را در بهترین حالت فراهم سازید. علاوه بر این بخش بیرونی این محصول نیز به صورت شیاردار طراحی شده است که مزیت بزرگ این کالا به شمار می رود. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا در جهت رضایت شما عزیزان این محصول را همراه با کارت گارانتی عرضه کند که خیال شما از این نظر هم راحت باشد. با در نظر گرفتن خصوصیات خوب این محصول هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه محصولات بادی در کرج برای شما فراهم می باشد.

 نوع خانگی
 طول 137 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 وزن  9 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
  دارای دو پنجره در بدنه و سقف
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...