چادر بازی بادی کودک طرح فروزن

intex 48670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر بازی بادی کودک طرح فروزن را باید جزو خاص ترین محصولات و چادرهای بازی کودک در واقع قرار داد که هم از نظر ظاهری و هم از نظر ویژگی هایی که دارد یک محصول کاملا منحصر به فرد می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول دقیقا با طرح فروزن طراحی و عرضه شده است که این مسئله نکته مهم این محصول در بعد طراحی به شمار می رود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این چادر بازی به صورت بادی می باشد و شما نیاز دارید که این محصول را به وسیله یک عدد پمپ باد ، باد کرده و از آن برای فرزند خود استفاده کنید. البته گفتنی است که این محصول خود دارای پمپ باد نمی باشد و این مورد را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

چادر بازی بادی کودک طرح فروزن

هم چنین از نظر ویژگی های طراحی نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای دو عدد حفره و یا به اصطلاح دریچه در بخش های بدنه و سقف می باشد که فضایی مهیج را برای کودکان خلق کرده و می توانند از این طریق نیز سر و گردن خود را از این چادر خارج نموده و بیرون را نظاره کنند. هم چنین شرکت اینتکس سعی کرده که در کنار این محصول چندین توپ رنگی را هم قرار دهد که کودکان بتوانند از این توپ ها نیز برای بازی و تفریح خود استفاده کرده و لذت ببرند. علاوه بر بازی و تفریح ، شما این مزیت را هم در اختیار خواهید داشت که از این محصول برای محل خواب کودک خود استفاده کرده و محلی آرام و خاص را برای او خلق کنید. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس فراهم می باشد.

 نوع خانگی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن  6 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
 دارای بدنه حفره دار
 دارای دو پنجره در بدنه و سقف
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...