کاناپه بادی اینتکس مدل 68575

intex 68575

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
11%
9,800,000
8,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی اینتکس طرح  L  باکد 68575  محصولی زیبا و بی نظیر از کمپانی بزرگ اینتکس به همراه کارت گارانتی و ارسال فوری از نمایندگی سعید اینتکس

مبل بادی اینتکس طرح L یک محصول کاملا متفاوت از شرکت اینتکس بوده که مناسب برای مشکل پسندان می باشد.طراحی زیبا و بی همتا ، سایز بزرگ ، مقاومت بالا ، فضای مفید و همچنین نوع ساختار بدنه همه از دلایلی است که این کالا را نسبت به سایر مدل ها متمایز می کند و مخاطب را متمایل به خرید آن می نماید. محصول مانند سایر مبل های بادی اینتکس ساخته شده از جنس وینیل می باشد و با رویه ی جیر به خوبی پوشش داده شده. کاملا نیز قابلیت شستشو را دارا می باشد و در صورتی که چه از لحاظ ایمنی و چه از لحاظ بهداشتی دچار مشکل در مبل بادی طرح L شدید ، با خیالی آسوده می توان این مشکلات را رفع کرد. سطح روی مبل بادی در قسمت نشیمن از سه بالشت بادی بزرگ با قابلیت جدا شدن پوشش داده شده و در صورتی که لازم باشد می توانید آن ها را به صورت جداگانه استفاده نمایید. رنگ محصول بصورت کرم روشن می باشد و جز رنگ های خنثی است و براحتی می توانید آن را با دکور خود ست نمایید.


کاناپه بادی اینتکس مدل 68575 محصولی جدید و پر کاربرد از شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و دوام بالایی بهره می برد. این محصول در میان بزرگترین کاناپه های بادی از نظر ابعاد و ظرفیت قرار گرفته که به دلیل داشتن طراحی مناسب و تولید در یک رنگ خاص و زیبا می تواند گزینه خوبی برای استفاده در منزل و اتاق های نشیمن باشد. طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورت ال بوده و دارای تکیه گاه دست و کمر با ساختار یکسان می باشد. نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا طراحی مواج داشته که باعث می شود تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نتیجه عمل تهویه هوا به خوبی انجام شود.

کاناپه بادی اینتکس مدل 68575این کار موجب می شود تا از تعریق بالا به خوبی جلوگیری شود. شایان ذکر است جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و همچنین قسمت زیرین کاناپه استفاده شده است. این کاناپه بادی دارای کیفیت بسیار مناسب و استانداردی بوده و از بدنه ای با ضخامت قابل قبول بهره مند می باشد. روکش مخملی یا جیر که در سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا استفاده شده علاوه بر ایجاد محلی راحت و ایمن برای نشستن و یا خوابیدن از تعریق بالا نیز جلوگیری می کند. البته مواج بودن این سطح از کاناپه نیز در جلوگیری از تعریق بالا کم تاثیر نخواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول انعطاف بالای آن است تا به راحتی بتوان این کالا را در حجم و اندازه کوچکتری جمع آوری کرد، قابلیتی که سبب می شود تا این کاناپه بادی را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کرد. این محصول دارای ضمانت نامه معتبر و برچسب تعمیر بوده و توسط فروشگاه اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...