کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 66551

intex 66551

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول در حالت تختخواب: 224 cm
  • عرض: 117 cm
  • طول مبل: 110 cm
13%
4,100,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره تخت شو اینتکس محصولی با ظاهر جذاب و طراحی متفاوت، کاربردی و جدید بوده که به تازگی تولید و به بازار عرضه شده است. شرکت بزرگ اینتکس به منظور افزایش کیفیت و نیز راحتی این محصول، بدنه این کاناپه بادی را از پی وی سی جیر درنظر گرفته که از لطافت مطلوبی برخوردار بوده و نیز با ایجاد گردش هوا بین بدن و کاناپه مانع از ایجاد تعریق بدن شما خواهد شد و در زمانی که آلودگی بر روی آن ایجاد شود می توان به راحتی با کشیدن دستمالی نمدار به برطرف کردن آن بپردازید و هر چه سریع تر آن لکه و کثیفی روی آن را بر طرف نمایید و با این کار همواره محصولی تمیز خواهید داشت. لازم به ذکر است این رویه در گذر زمان از کیفیتش کم نشده و ایجاد پرز و ظاهری بد نمی کند. بنابراین افراد می توانند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. سطح این کالا به صورت مواج طراحی شده که این ویژگی در کنار دارا بودن سطح نرم و راحت آن موجب گردش هوا بین بدن و کاناپه شده و مانع از ایجاد تعریق خواهد شد و همچنین طراحی ساخت این کالا، بدن را در حالت مناسبی قرار داده و مانع از درد های ناشی از یک جا نشستن خواهد شد.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 66551

این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بود و قادر است تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند و همچنین با باز نمودن نشیمنگاه آن را به یک تخت خواب بادی راحت تبدیل نموده و به منظور استراحت مورد استفاده قرار دهد. شما عزیزان در زمان استراحت و نشستن بر روی این کاناپه می توانید از آب و نوشیدنی های مختلف استفاده کنید چرا که با ایجاد فرورفتگی و مکانی در بخش کناره محصول می توانید لیوان و یا بطری خود را در آن قسمت قرار دهید و با اینکار مانع از ریخته شدن آب و نوشیدنی بر روی کاناپه بادی خود شوید. در صورت تمایل به خرید کاناپه بادی یک نفره تخت شو اینتکس می توانید محصول را به صورت غیر حضوری و یا ضوری از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

شیوه ساخت و طراحی محصول

در نخستین بخش از نقد و بررسی کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 66551 قصد داریم تا در رابطه با ویژگی های طراحی این محصول با شما صحبت کنیم. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این کاناپه بادی یک نفره یک طراحی استاندارد و طبی را داراست که این عامل سبب شده تا مشتریان با آسودگی خاطر بتوانند خرید این محصول را انجام داده و از در اختیار داشتن این کاناپه لذت ببرند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که بخش اصلی بدنه این محصول به صورت یکدست مشکی رگ طراحی و تولید شده است که یک رنگ عامه پسند بوده و در هر فضا و شرایطی می توان از ان استفاده کرد. هم چنین خصوصیت مهم دیگری که این محصول دارد بحث وجود یکعدد جالیوانی در بخش کناری این کالاست که باعث شده تا بطری آب شما همواره در دسترس باشد. قابلیت ساده تبدیل شدن به تخت خواب هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این کاناپه تختشو به شمار می رود. تمامی این موارد در کنار ساختار طبی این محصول از خصوصیات جذاب این کاناپه بادی یک نفره خواهد بود.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 66551

کیفیت و بدنه محصول

در کنار ظاهر زیبا و جذابی که این کاناپه داراست ، شما می توانید جنس و کیفیت بالای این محصول را هم مشاهده نمایید. در واقع بدنه با دوام این محصول از نوع PVC با روکش جیر طراحی و تولید شده است که کیفیت فوق العاده ای داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. همچنین رویه اصلی این محصول هم به صورت مواج شکل گرفته که یکی دیگر از موارد مهم این کالا در بعد کیفیت و کارایی به شمار خواهد رفت. در داخل بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت آسیب دیدن قادر به تعمیر این محصول خواهید بود.

ابعاد و اندازه های کاناپه

این محصول در حالت کاناپه دارای طول 110 و عرض 117  سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر خواهد بود. هم چنین در حالت تختخواب نیز این محصول دارای طول 224 سانتی متر می شود که به راحتی افراد قد بلند هم می توانند از ان استفاده کرده و بر روی آن به استراحت و خواب بپردازند. هم چنین تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که باید این نکته را نیز توجه داشته باشید. وزن کلی بسته بندی این کالا هم 5.25 کیلو گرم خواهد بود که حمل و نقل آن قطعا ساده و آسان می باشد.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 66551

خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحات و ویژگی های جذابی که در این بخش در اختیار شما قرار دادیمو با در نظر گرفتن جلوه بصری فوق العاده ای که این کاناپه بادی تختشو دارا می باشد ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما عزیزان فراهم خواهد بود که می توانید با قیمت ارزان سفارش این محصول را به ثبت برسانید.

برند
INTEX
طول در حالت تختخواب
224 cm
عرض
117 cm
طول مبل
110 cm
ارتفاع
66 cm
تحمل وزن
100 kg
جنس
pvc
با روکش جیر
وزن بسته بندی
5.25 kg
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...