کف پوش تاتامی اینتکس مدل 29081

intex 29081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 50 CM
  • عرض: 50 CM
  • ارتفاع: 1 CM
23%
680,000
529,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کف پوش تاتامی اینتکس مدل 29081 برای زیر استخر های پیش ساخته، بادی، سالن های ورزشی و مهد کودک ها مناسب بوده و به عنوان یک پوشش نرم و ایمن به کار برده می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این کالا میتوان به قابلیت شستشو آن با مواد شوینده و آب اشاره کرد که به همین علت برای اتاق بازی کودکان نیز بسیار مناسب بوده و مانع از آسیب دیدگی آن ها در حین بازی خواهد شد و همچنین با توجه به دارا بودن رنگی شاد و جذاب قادر است تا محیطی شاد برای کودک شما به ارمغان آورد. لازم به ذکر است دیگر مصارف این کفپوش تاتامی در مهد کودک ها، پارک ها و ورزشگاه ها نیز می باشد. این محصول کفپوشی نرم و کاملا انعطاف پذیر بوده و همچنین دارای خاصیت ارتجاعی می باشد که این ویژگی باعث حفظ ایمنی افراد و به خصوص کودکان در محیط هایی همچون اتاق کودک، کناره استخرها و ... می شود چرا ک به واسطه این خاصیت ارتجاعی و انعطاف بالا این کفپوش خاصیت ضربه پذیری پیدا کرده و در صورت بروز حادثه از آسیب دیدن کودکان جلوگیری خواهد کرد.

 طراحی و نصب این کفپوش به صورتی بوده که کناره های آن به صورت پازلی می باشند که در کنار یکدیگر قرار می گیرند و به صورت پازلی در هم قفل می شوند که هر یک از این تکه ها دارای ابعاد 50 در 50 می باشد. البته جداسازی کفپوش تاتامی نیز به همین صورت می باشد که قسمت های قفل شده به راحتی از هم جدا می شوند. لازم به ذکر است این نوع طراحی و قطعه ای بودن کفپوش علاوه بر نصب راحت آن مزایای زیادی داشته، مثلا در صورت آسیب دیدن و یا کثیف شدن یک قطعه می توان تنها همان قطعه را تمیز و یا تعویض نمود که در این صورت نیازی به تعویض یا تمیزی کل کفپوش نمی باشد. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
50 CM
عرض
50 CM
ارتفاع
1 CM
جنس
PVC
رنگ
آبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...