کلاه شنا آبی رنگ اینتکس

intex 55991

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
9%
245,000
225,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کلاه شنا آبی رنگ اینتکس یکی از ضروری ترین لوازم هنگام شنا بوده که از پوست سر و موهای شما در برابر کلر و دیگر آسیب های موجود در آب استخر محافظت می کند و ساخته شده توسط شرکت قدرتمند و معتبر اینتکس است. این کلاه شنا یک محصول ارزان قیمت و بصرفه بوده که با استفاده از آن و هزینه بسیار کم میتوان از موهای خود مراقبت کرد. لازم به ذکر است طراحی این کلاه شنا آبی اینتکس به صورت کشی است که کاملا متناسب با اندازه سر شما شکل می گیرد بدون اینکه کوچکترین اذیتی برای شما داشته باشد. این کالا برای مبتدیان که تازه برای آموزش شنا اقدام می کنند و همچنین کسانی که فقط برای تفریح استخر می روند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد چرا که جنس این کلاه بسیار عالی بوده و موها درون آن کشیده نمی شوند و حس راحتی باور نکردنی به شخص می دهد.

این کلاه مناسب آقایان و خانم ها بوده و رنگ های مختلف آن با قیمت مناسب برای هر رنگ مایو و سلیقه ای موجود می باشد. این کلاه موجود در سه رنگ آبی، سفید و مشکی بوده است. همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این کالا این است که کلاه شنا آبی اینتکس فضای کافی برای قرارگیری موهای بلند را نیز داشته و مناسب برای شنای تفریحی و مسابقات می باشد. همانطور که مشخص است این کالا حجم بسیار کوچک و کم حجمی نیز داشته است. شما عزیزان می توانید این محصول پرکاربرد و با کیفیت را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...