کلبه بادی اینتکس مدل 48634

INTEX 48634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 127 CM
  • عرض: 112 CM
  • ارتفاع: 116 CM
14%
900,000
780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

چادر  بازی  و  یا  کلبه  بادی  کودک  مارک  اینتکس  مدل  48634  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  فوری  این  محصولات  بادی  intex  و  خدمات  پس  از  فروش  اسباب  بازی  فوق  العاده  برای  کودکان  می  باشد.

کلبه بازی کودک مدل 48634 بعنوان چادر بازی کودک علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده.
وسیله ای مناسب و کارامد برای فرزندان شما.ساخته شده از جنس وینیل ضخیم بسیار منعطف و قابل تعمیر و ترمیم.
فضایی کاملا مناسب برای بازی 2 کودک بصورت همزمان.
دارای دو درب ورودی در قسمت ابتدا و انتهای محصول
برای دیده شدن کودکان در چادر بازی ،طراح این محصول بصورت کاملا زیبا درب های ورود و خروج را بصورت توری شکل تعبیه کرده که هم جریان هوا به خوبی به آن منتقل شود و هم کودکان در چادر قابل رویت باشند.
بسیار کم حجم و براحتی قابل حمل و نصب
جهت حفظ ایمنی محصول و جلوگیری از آسیب های احتمالی توصیه میگردد حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس محصول را باد نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسور های باد متفرقه یا فشار هوای زیاد برای باد کردن این محصول استفاده نفرمایید.


کلبه بادی اینتکس مدل 48634 دارای رنگ های بسیار شاد و متنوع برای بازی و سرگرمی کودکان در منازل، مهد کودک ها یا فضای باز بوده این چادر از نوع بادی است که بیشتر برای کودکان زیر 3 سال مناسب می باشد زیرا تمام بدنه ی این چادر بازی از باد تشکیل شده و هنگامی که کودک شما در آن مشغول به بازی است ممکن است اتفاقی افتاده و کودک شما بیوفتد این چادر بازی به علت بادی بودن از آسیب دیدن کودک شما جلوگیری می کند. لازم به ذکر است بدنه اصلی این محصول بصورت چهار گوش بوده و از دیواره های شیب دار برخوردار است و همانطور که گفته شد لبه ها و بدنه آن کاملا باد شو بوده که پس از باد زدن به آنها این چادر بازی کودک شکل لازم را به خود خواهد گرفت. روی بدنه اصلی چند دریچه باد تعبیه شده که برای راه اندازی این چادر بازی بادی نیاز به باد زدن از تمامی این دریچه های باد خواهد بود. این محصول دیدنی از رویه ای با جنس پلی استر ساخته شده و یک محصول بسیار مستحکم و با مقاومت خوب می باشد.

کلبه بادی اینتکس مدل 48634

همچنین باید به این نکته هم اشاره نمود که پایه های این کالا فوق العاده انعطاف پذیر و با دوام بوده است. کف این محصول نیز از نوع وینیل تک لایه تولید و عرضه شده که همین علت سبب شده تا با خیال راحت از بابت جنس این محصول اطمینان حاصل نمایید. چادر بازی بادی کودک اینتکس یک محصول فوق العاده شکیل و زیباست که مناسب برای کودکان زیر سه سال بوده و به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شده و همچنین از این محصول می توانید در داخل منزل و یا هر فضای دیگری استفاده نموده و از آن لذت ببرید. این کالا در کنار خود دفترچه راهنما را نیز داراست که از ویژگی های مهم این محصول جهت آموزش نصب و راهنمایی کامل مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
127 CM
عرض
112 CM
ارتفاع
116 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
2.8 KG
مناسب برای
3-6 سال
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
ناشناس

👍👍👍

476 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...