کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دایناسور

intex 44670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 94 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 94 CM
13%
550,000
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دایناسور از جذابیت ظاهری برخوردار است و ترکیب رنگ خاصی شامل آن شده است. تمامی محصولاتی که برای مخاطبان کودک طراحی و تولید می شوند از رنگبندی جذاب بدنه تشکیل شده اند و می تواند سبب شوق و اشتیاق زیاد آن ها شود. به همین خاطر است که در طرحی کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دایناسور نیز تمامی این موارد به کار رفته است و افراد می توانند با خیالی آسوده محصول را برای فرزندان خود سفارش دهند. این محصول بادی یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت و گردش است. همچنین قابلیت استفاده در محیط آب های آرام را نیز دارد. اما اغلب افراد تمایل به استفاده از آن در منزل را دارند و می توانند ساعات خوشی را برای فرزندان خود رقم بزنند.

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دایناسور

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دایناسور از نظر کیفیت نیز در درجه بالایی قرار دارد که افراد می توانند در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن بهره مند باشند و به رضایت کامل برسند. کیسه بوکس بادی دارای مخزن آب در زیر بدنه است که با پر کردن آن می توان استحکام محصول در زمان قرار گیری بر روی سطح زمین را ایجاد کرد. این مخزن به راحتی باز شده و پر از آب می شود و به همان راحتی نیز از آب تخلیه می شود و برای جمع آوری آماده می گردد. کسانی که تمایل به خرید کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دایناسور را دارند می توانند با ورود به سایت فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش نمایند.

برند
INTEX
طول
94 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
94 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای مخزن شنی خفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...