کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دلفین

intex 44670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 97 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 97 CM
13%
550,000
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دلفین جدید ترین نمونه از محصولات بادی مورد استفاده کودکان است که با ساختاری مدرن وارد بازار شده است. این محصول علاوه بر سایر کیسه بوکس های قدیمی که در زیر بخش بدنه دارای کیسه شن بوده اند دارای کیسه ای است که با آب پر می شود. چنین بخشی از چند جهت دارای مزیت می باشد. مهم ترین آن جلوگیری از ایجاد وزن زیاد در کیسه بوکس است که در نتیجه با پرشدن از آب بر روی سطح قرار می گیرد و به کار می آید. دلیل بعدی استفاده از آب به عنوان شن در این قسمت کم کردن آُسیب رسیدن به بدنه بوده است که با وجود آب می توان کم ترین مشکل را به وجود آورد. اما وجود آب در مخزن زیر بدنه مشکلی در کارکرد کیسه بوکس ایجاد نخواهد کرد و به راحتی استفاده از آن رخ می دهد.

کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دلفین

این محصول بادی جدید و منحصر به فرد را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. چرا که بدنه ابعاد مناسبی دارد و از بدنه ای تو خالی و بادی تشکیل شده است. همچنین مواد اولیه بدنه آن نیز ارزان می باشد در نتیجه می توان با پرداخت هزینه کم محصول مورد نظر را سفارش داد و برای فرزندان خود بهترین موقعیت برای بازی و سرگرمی را ایجاد کرد. طول عمر محصول در مقایسه با سایر کیسه بوکس ها زیاد می باشد و دارای سازگاری با انواع بازی های مهیج است. جهت سفارش کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دلفین به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید کیسه بوکس بادی اینتکس طرح دلفین

برند
INTEX
طول
97 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
97 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای مخزن شنی خفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...