کیسه بوکس بادی طرح دایناسور بست وی

bestway 52287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی طرح دایناسور بست وی نیز جزو محصولات مهیج و خلاقانه ای است که فروشگاه سعید اینتکس این بار هم یک طرح دیگری از این محصولات را عرضه کرده است. اگر با دقت به نوع ساختار این کیسه بوکس نگاه کنید متوجه زیبایی فوق العاده این کالا خواهید شد. در واقع بر روی بخش اصلی بدنه این محصول طرحی از یک دایناسور نقش بسته است که با ظرافت فوق العاده خاص می توانید این ویژگی را مشاهده کرده و آن را در اختیار کودک خود قرار دهید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این کیسه بوکس به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی می شود که از این نظر شما به هیچ عنوان مشکل نخواهید داشت.

کیسه بوکس بادی طرح دایناسور بست وی

در واقع برای راه اندازی این محصول شما تنها نیاز به یک عدد پمپ باد و یک شلنگ آب دارید تا با اتصال آن به این کیسه بوکس بادی به سادگی و در عرض چند دقیقه این محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین بدنه این محصول نیز جزو ضخیم ترین طراحی های شرکت بست وی به شمار می رود زیرا این محصول برای سنین کودک تولید شده و قطعا در معرض آسیب قرار دارد. البته فروشگاه محصولات بادی در کرج ( سعید اینتکس ) این کالا را همراه با کارت گارانتی در اختیار شما قرار می دهد که قطعا مسئله ای مهم خواهد بود و از این نظر نیز نگرانی نخواهید داشت. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما فراهم است.

 نوع طرح دار
 طرح محصول دایناسور
 ارتفاع 96 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...