کیسه بوکس بادی طرح مبارز مشکی

bestway 52193

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی طرح مبارز مشکی جزو محصولات خلاقانه و جذابی است که می تواند قطعا گزینه ای فوق العاده برای بازی و تفریح کودک شما در هر فضا و مکانی به شمار رود. راه اندازی آسان این محصول باعث شده تا شما بتوانید در هر لحظه که دوست دارید از این محصول در جهت بازی و تفریح کودک خود استفاده کنید. با توجه به این توضیحات حال باید اشاره داشته باشیم که وجود دو عدد دریچه بر روی این محصول باعث شده تا هر بخش از این کیسه بوکس به صورت مجزا راه اندازی شود. در واقع یک بخش از این محصول به وسیله آب پر شده تا این کیسه بوکس به صورت ایستا بر روی زمین قرار گیرد.

کیسه بوکس بادی طرح مبارز مشکی

بخش دیگری از این محصول نیز دارای یک دریچه باد می باشد که شما برای راه اندازی و باد کردن این محصول نیاز به پمپ باد دارید که باید آن را به صورت مجزا تهیه کنید. در واقع با خرید این پمپ باد حال شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن محصول را باد کرده و در اختیار فرزند خود قرار دهید. در کنار این موارد باید اشاره کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس PVC شکل گرفته که قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. فروشگاه سعید اینتکس نیز این کالا را همراه با کارت گارانتی معتبر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که خیال شما نیز از این بابت راحت خواهد بود.

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...