کیسه بوکس بادی کودک بست وی

bestway 52030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی کودک بست وی یکی از محصولاتی است که قطعا می تواند بازی و تفریح کودک شما را در داخل منزل و یا هر فضای دیگری به بهترین شکل ممکن فراهم کند. ساختار این کیسه بوکس به گونه ای است که پس از راه اندازی آن به بهترین شکل ممکن بر روی زمین قرار گرفته و با ضربه زدن کودک به این محصول نیز به هیچ عنوان به زمین نخواهد افتاد. هم چنین برای راه اندازی این کیسه بوکس نیز شما کار سختی نخواهید داشت. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن با باد کردن این محصول از آن در هر فضایی استفاده کنید. برای باد کردن این محصول هم شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که بتوانید به سادگی این محصول را راه اندازی نمایید.

کیسه بوکس بادی کودک بست وی

در خصوص طراحی این کیسه بوکس نیز باید اشاره کنیم که این محصول شبیه به یک آدم آهنی بوده و جلوه ای فوق العاده زیبا دارد. نقوش موجود بر روی این محصول با ظرافت فوق العاده ای بر روی آن درج شده است که برای کودک قطعا جذاب خواهد بود. هم چنین از نظر ارتفاع نیز این کیسه بوکس دارای ارتفاع 91 سانتی متری می باشد که ارتفاعی مناسب برای کودکان بالای 3 سال به شمار می رود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...