کیسه بوکس بادی کودک طرح جنگجو

bestway 52288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
110,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی کودک طرح جنگجو یکی از تولیدات جذاب و جدید شرکت بست وی می باشد که ظاهر زیبای این محصول برگرفته از طرح یک جنگجو بوده و همین امر با توجه به طراحی دقیقی که دارد باعث شده تا مشتریان ابراز رضایت از این محصول داشته باشند. شما می توانید مشاهده کنید که این کیسه بوکس با رنگ اصلی طوسی شکل گرفته و دقیقا این جنگجو با کلاه خود و زره بر روی بدنه این محصول نقش بسته است که برای کودکان قطعا مهیج خواهد بود. هم چنین بخش بالایی این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته تا ارتفاع این محصول بلند تر شود و جلوه طبیعی تری از این محصول را مشاهده کنید.

کیسه بوکس بادی کودک طرح جنگجو

در کنار این موارد ناحیه کف این محصول نیز به وسیله آب پر می شود که این نکته باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. بادی بودن بدنه این محصول نیز نیاز به یک عدد پمپ باد دارد که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن آن را در هر فضا و مکانی راه اندازی کنید. با توجه به این موارد و وجود کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما فراهم می باشد.

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...