کیسه بوکس بادی کودک طرح فیل آبی

bestway 52152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس بادی کودک طرح فیل آبی هم از تولیدات خلاقانه و جذاب شرکت بست وی می باشد که قطعا می توان آن را جزو محصولات مهیج این شرکت جای داد. ساختار این کیسه بوکس به گونه ای است که باعث می شود تا کودکان بتوانند به راحتی در هر فضا و شرایطی از آن استفاده کرده و مشغول بازی و تفریح شوند. در همین خصوص باید اشاره کنیم که از نظر نوع طراحی ، این محصول شبیه به یک فیل طراحی شده که این بار با رنگ آبی و بسیار زیبا عرضه گردیده است. رعایت جزئیات در پیاده سازی طرح فیل بر روی این محصول باعث شده تا زیبایی این محصول دو چندان شود.

کیسه بوکس بادی کودک طرح فیل آبی

هم چنین از نظر جنس و کیفیت نیز این کالا ساختاری از نوع وینیل دارد و بخش کف آن نیز از شن مخصوص استفاده شده تا استحکام این محصول بر روی زمین به درستی شکل بگیرد. هم چنین باید اشاره کنیم که راه اندازی این محصول نیز به سادگی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل انجام است. فروشگاه سعید اینتکس نیز این محصول را همراه با کارت گارانتی معتبر عرضه کرده که خیال شما عزیزان نیز از این حیث راحت خواهد بود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این محصول از سایت فروشگاه محصولات بادی کرج فراهم می باشد.

 نوع طرح دار
 ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...