کیسه بوکس کودک بادی بست وی طرح دایناسور

bestway 52287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کیسه بوکس های بادی محصولاتی هستند که قطعا برای بازی و تفریح کودکان می توانند مهیج باشند. در همین راستا کیسه بوکس کودک بادی بست وی طرح دایناسور هم یکی از کالاهایی است که هم از نظر جنس و کیفیت و هم از نظر ظاهر و ابعاد ، توانسته گزینه ای مناسب و ایده آل برای شما به شمار رود. قطعا ظاهر شیک این محصول در کنار ساختار بادی که دارد یکی از دلایلی است که سبب شده تا این کیسه بوکس بسیار محبوب شود. بخش کف این محصول که در واقع نگهدارنده این کالا نیز می باشد به وسیله آب پر می شود که این نکته باعث شده تا به بهترین شکل ممکن این محصول بر روی زمین قرار گیرد. هم چنین بخش اصلی بدنه این کالا هم به صورت بادی می باشد که به وسیله یک پمپ باد مجزا می توانید آن را راه اندازی کنید.

کیسه بوکس کودک بادی بست وی طرح دایناسور

در کنار این خصوصیات بخش ضخامت بدنه این محصول هم بسیار مهم است به این صورت که با بدنه ای با ضخامت 0.24 میلی متر طراحی شده که نشان از کیفیت بالای ساخت این محصول توسط شرکت بست وی دارد. این کالا عرضه شده همراه با کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس می باشد که این ویژگی خیال شما را هم راحت کرده است. هم چنین طرح موجود بر روی این محصول نیز به صورت ثابت بوده و به هیچ عنوان پاک نخواهد شد. با توجه به این توضیحات و با مشاهده دیگر جزئیات ظاهری و کیفیتی این محصول در بخش سایز و مشخصات این کالا ، شما با اطمینان خاطر می توانید خرید این محصول را از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس با قیمتی عالی به ثبت برسانید.

 نوع طرح دار
 طرح محصول دایناسور
 ارتفاع 112 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...