یخچال بادی بست وی مدل 43184

Bestway 43184

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 61 CM
  • عرض: 53 CM
  • ارتفاع: 50 CM
14%
746,000
646,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

یخچال بادیبست وی مدل 43184 محصولی پر کاربرد و پر استفاده در زمان رفتن به تفریحات آبی است که دارای شرایط دلخواه برای به همراه داشتن نوشیدنی و غذا می باشد. بدنه این محصول نوعی عایق است که گرما را به داخل بدنه وارد نمی کند و مانع از گرم شدن مواد داخل بدنه می شود. به این صورت افراد می توانند نوشیدنی های مورد نیاز خود و یا غذاهایی که تمایل به استفاده از آن را دارند به همراه داشته باشند و از داشتن آن ها لذت ببرند. یخچال بادی بست وی را می توان با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد. در روز های گرم تابستان همواره مشکل در خصوص به همراه داشتن وسایل و مواد غذایی وجود دارد و به همراه داشتن آن ها نیز لازم و ضروری می باشد.

یخچال بادی بست وی مدل 43184

به همین خاطر استفاده از یخچال بادی بست وی تمامی مشکلات را حل می کند. طراحی بدنه محصول نیز جذاب و منحصر به فرد است و میزان تمایل افراد را افزایش می دهد. درب محصول به صورت محکم بسته می شود به طوری که گرما از این طریق نیز به داخل بدنه وارد نخواهد شد. این محصول را می توان با بدنه کم وزن و قابل حمل با خود حمل و نقل کرد و در موقعیت مناسب از نوشیدنی و غذای داخل آن استفاده کرد. به منظور خرید آسان و ارزان محصول مورد نظر تنها می توان به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و محصول را با کیفیت اصل خریداری نمود.

برند
Bestway
طول
61 CM
عرض
53 CM
ارتفاع
50 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.22 MM
درب جدا شونده
دارد
جای نوشیدنی
ندارد
قابلیت اتصال به یکدیگر
ندارد
دستگیره جابجایی
ندارد
تعداد دریچه باد
3 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...