تشک بادی دونفره اینتکس intex 64779

intex 64779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
6%
2,900,000
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی دونفره اینتکس intex 64779 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و منحصر به فردی می باشد که ساخت برند اینتکس است و توانسته به راحتی رضایت مخاطب را جلب کند. این محصول بی نظیر ایجاد اوقات خوشایند می کند تا کسانی که از آن استفاده می کنند قادر به قرار گیری طولانی مدت بر روی آن باشند و به خواب نیز فرو بروند. تشک بادی با ظرفیت بالا ارائه شده است و می تواند برای دو فرد به طور همزمان کاربرد داشته باشد. در نتیجه بدنه ای بزرگ و سطحی بزرگ را ایجاد می کند تا هر یک از علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده محصول را شناسایی کرده و خرید ان را انجام دهند. تشک بادی با ظرفیت بزرگ و جادار تحمل وزن بالایی نیز دارد و می تواند برای افراد سنگین وزن نیز کاربرد داشته باشد. به این خاطر است که با خرید این محصول بهترین اوقات به دست می آید تا علاقه مندان بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند.

 تشک بادی برای استفاده در منزل و یا محیط های خارج از منزل کاربرد دارد و می تواند در چنین موقعیت هایی برای استفاده افراد مد نظر قرار گیرد. در نتیجه بی نقص و حرفه ای است و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. تشک بادی در مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد و به راحتی ایجاد اقامتگاه می کند. با این وجود است که هم بر روی سطوح مختلف قرار می گیرد و هم می توان آن را در داخل چادر مسافرتی مورد استفاده قرار داد. در هر صورت استفاده از این محصول لذت بخش می باشد و به دلیل داشتن رویه مخمل می تواند نرمی و لطافت ایجاد کند که مورد علاقه افراد است و برای آن ها کارایی زیادی دارد. کسانی که تمایل به خرید تشک بادی دونفره اینتکس intex 64779 با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارند می توانند به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپباتری خور
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

فروغی نیا

حتما بخرید
واقعا عالی بود
ممنونم از ارسال سریع و بموقع مجموعه سعید اینتکس

447 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ممنون از شما دوست عزیزم

445 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...