استخر بادی کودک سایبان دار

intex 57424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intex
  • طول: 102 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 69 CM
9%
536,000
488,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک سایبان دار هم از سری محصولات جدید و جذابی است که فروشگاه سعید اینتکس به تازگی آن را موجود و عرضه کرده است. طراحی این محصول به گونه ای است که قطعا می تواند برای بازی و تفریح کودکان زیر سه سال مناسب باشد. از این محصول شما می توانید در داخل منزل ، حیاط خانه و یا هر فضای دیگری استفاده کرده و محیطی برای بازی و تفریح کودکان خود را فراهم کنید. این محصول هم چنین دارای یک عدد سایبان بادی می باشد که با طرح رنگین کمان عرضه شده و باعث می شود تا کودک به بهترین شکل ممکن با دیدن این محصول به وجد آید.

استخر بادی کودک سایبان دار

راه اندازی این استخر بادی به سادگی انجام می شود. در واقع شما نیاز دارید که یک عدد پمپ باد را به صورت مجزا تهیه نموده تا در سریع ترین زمان ممکن دست به راه اندازی این محصول بزنید. هم چنین باید اشاره کنیم که کف این استخر نیز بادی می باشد به گونه ای که هیچ گونه آسیبی به کودک شما وارد نخواهد کرد و همین امر نیز باعث می شود تا شما یک محصول فوق العاده را در اختیار داشته باشید. با توجه به این توضیحات و ظاهر زیبای این محصول هم اکنون امکان خرید این استخر بادی از سایت فروشگاه محصولات بادی در کرج برای شما فراهم می باشد.

استخر بادی کودک سایبان دار توسط شرکت معتبر اینتکس طراحی و تولید شده است . دارای مزیت های مورد علاقه کودکان نیز می باشد. در طرح ارائه شده در این استخر بادی انیمیشن پو مد نظر قرار گرفته است که در نتیجه می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد و به سمت خرید آن جذب شد. محصول مورد نظر دارای سایبان به شکل رنگین کمان است که جذابیت آن را به مراتب بیش تر کرده است و محصول را بیش از محصولات مشابه فانتزی نموده است. به همین خاطر است که خرید آن به تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی توصیه می شود و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. استخر بادی مد نظر با استفاده از توپ های رنگی و پلاستیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به کارگیری می باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در مسافرت و گردش به همراه داشت و از آن بهره مند شد. استخر بادی کودک سایبان دار بهترین موقعیت برای کودکان در فصول گرم سال است و آن ها را از آسیب با اشعه مضر خورشید در امان نگه می دارد. در هر صورت این استخر بادی جزو محبوب ترین استخر هایی است که امروزه افراد تمایل به خرید آن دارند و برای فرزندان خود سفارش می دهند.

بدنه طبی و راحتی

همان طور که محصول موجب بازی و سرگرمی کودکان در فضا های مختلف می شود و امان بهره مندی از تفریحات آبی را ایجاد می کند می توان به بدنه طبی و راحتی آن نیز اشاره داشت که موقعیت را برای استفاده طولانی مدت توسط کودکان میسر می سازد. این محصول از بخش های بادی و نرم تشکیل شده است که زمانی که کودکان در داخل آن قرار می گیرند می توانند به شرایط خوبی دست پیدا کنند. با وجود کف بادی و حباب مانند داخل بدنه کودکان می توانند هم از راحتی زیادی برخوردار باشند و هم از سر خوردن آن ها در محیط داخل استخر بادی جلوگیری می شود. به همین خاطر است که افراد برای ایجاد موقعیت مناسب برای فرزندان خود که ایمنی آن ها را نیز تضمین دهد نسبت به خرید استخر بادی مد نظر اقدام می کنند و برای آن ها اوقات خوشی را ایجاد می سازند. این استخر بادی بدنه ای طبی دارد که در نتیجه می توان در مسافرت و گردش نیز مورد استفاده کودکان قرار داد تا آن ها نیز از شرایط خود لذت ببرند.

استخر بادی کودک سایبان دار

مقاومت بخش سایبان

سایبان بادی که بر روی بدنه قرار گرفته است به صورت متصل به آن می باشد و دارای مزیت های متعدد است. در ابتدا باید اشاره کرد که این بخش دارای دریچه باد مجزا از بدنه می باشد و به صورت جداگانه راه اندازی می شود. به همین خاطر است که چنانچه دچار آسیب شود بخش بدنه از این آسیب در امان می ماند. به هر حال کل استخر بادی دارای دریچه های متعدد است که راه اندازی را آسان تر می سازد و زمان آن را نیز کاهش می دهد. سایبان بادی دارای رنگی جذاب است که در برابر اشعه خورشید بدن رنگ پریدگی خواهد بود. همچنین این بخش رنگی دارای ضخامت زیاد می باشد و مانند عایق در برابر اشعه مضر خورشید عمل می کند. این عایق منحصر به فرد و بادی در روز های آفتابی سبب جلوگیری از آسیب به کودکان می شود و می توان با لذت بیش تری آن را مورد استفاده قرار داد. کودکان قادر به داشتن تفریحات آبی و مهیج در روز های آفتابی می باشند و دچار هیچ مشکلی نیز نخواهند شد.

خرید

به منظور خرید آسان استخر بادی مد نظر به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و آن را به راحتی سفارش دهید.

برند
intex
طول
102 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
69 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
20 L
مناسب برای
1 تا 6 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...