تخت بادی اینتکس مدل 64462

intex 64462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 51 CM
16%
1,900,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تختخواب  بادی  1  نفره  بادی  طرح  خوشخواب  اینتکس  مدل  64462  دارای  قیمت  مناسب و کیفیت بسیار  بالا  و  گارانتی  کتبی  است

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل 64462 تختی بسیار مقاوم و با کیفیت از شرکت اینتکس بوده که به نام تخت بادی طرح خوش خواب در میان محصولات اینتکس قابل شناسایی می باشد.دلیل این نامگذاری بخاطر شکل ظاهری آن بوده که شباهت زیادی به خوش خواب های غیر بادی موجود در بازار دارد.تخت بادی 64462 یک تخت بادی با عرض مناسب برای استفاده 1 نفر بزرگسال می باشد که جهت سهولت در حمل و جابجایی یک عدد کیف حمل در بسته بندی آن قرار داده شده. تخت بادی طرح خوشخواب وسیله ای مناسب و بسیار کم حجم بوده و هر زمان شما قصد مسافرت داشته باشید می توانید براحتی آن را با خود حمل و جابجا نمایید.جنس این تخت بادی ساخته شده از pvc با رویه تمام جیر می باشد و هم سطح روی تخت و هم قسمت های کناره ی تخت دارای روکش جیر می باشد و همین امر باعث شده تا زیبایی محصول شما دو چندان شود. لازم به ذکر است از این تخت بادی نیز می توانید در منزل و یا محل کارتان بهره ببرید.و هر زمان نیاز به استفاده داشتید در کمتر از زمان 2 دقیقه محصول خود را راه اندازی کنید.برای راه اندازی تخت بادی در قسمت جلوی آن روی دیواره یک پمپ باد برقی تعبیه شده که دارای یک دگمه خاموش و روشن و یک دریچه باد دایره ای شکل می باشد که با چرخاندن آن به سمت راست و یا چپ، میتوانید انتخاب کنید که محصول شما باد شود و یا باد آن خالی شود.
تخت بادی کد 64462 یک تخت بادی با خاصیت 100% طبی بوده و برای کسانی که دچار درد های مفصلی هستند، یک گزینه ی ایده ال و کاملا مناسب می باشد.تخت های باد اینتکس کاملا قابلیت شستشو را دارند و زمانی که دچار کثیفی و یا لک شد می توانید آن را به وسیله مقداری مواد شوینده و مقداری آب تمیز نمایید.توجه داشته باشید برای تمیز کردن از اجسام خارجی نظیر کهنه و یا برس های شستشو استفاده ننمایید تا به قسمت های جیر آن آسیب وارد نشود.تخت بادی طرح خوش خواب به حالت دو طبقه می باشد و به ظاهر فکر میکنید از قرار گرفتن 2 تشک روی هم تعبیه شده اما درواقع این تخت بادی بصورت یک تیکه می باشد و این 2 قسمت کاملا به هم متصل هستند و قابل جدا شدن نمی باشند.حالت و ساختار شبکه های روی تخت به گونه ای هستند که حالتی مواج را روی سطح بوجود اورده است ، درواقع این شبکه ها سطح بالا و سطح زیرین تخت را به هم متصل می نماید و باعث می شود هنگامی که شما روی تخت بادی دراز می کشید،شکل و فرم خود را به بهترین شکل ممکن حفظ نماید. طبی بودن و کم حجم بودندو مشخصه ی بارز تخت های بادی شرکت اینتکس می باشد.


تخت بادی اینتکس مدل 64462 از تخت خواب های مسافرتی و قابل حمل است که علاوه بر سفر های طولانی در هر مکان دیگری نیز قابل استفاده می باشد. این تخت ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل بوده از ساختاری مواج بر روی بدنه خود بهره می برد. ساختار اصلی بدنه محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که از دو تشک به هم متصل شده برخوردار بوده و به همین دلیل به این تخت ها، تخت های بادی دو قلو نیز می گویند اما به دلیل متصل بودن بهم توسط یک دریچه که پمپ باد در آن قسمت تعبیه شده راه اندازی می شود.

 ساختار اصلی رویه و بدنه کالا به صورت مواج و مشبک بوده که البته این نوع طراحی رویه تخت که کمتر در تخت های بادی دیگر دیده می شود موجب پوشش تمامی قسمت اعضای بدن شده تا با عبور جریان هوا از خود از تعریق بالا مصرف کنندگان جلوگیری کند و از همین رو تخت بادی تک نفره دوقلو کاملا ضد تعریق می باشد. لازم به ذکر است برای قسمت رویه و کناره های تخت نیز از روکش مخملی به کار برده شده تا علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت تاثیر بسزایی نیز در جلوگیری از تعریق بالا داشته باشد. این بدنه با وجود داشتن ضخامت بالا انعطاف بسیار عالی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز داشته باشد از همین رو می توان این تخت بادی را به راحتی توسط وسیله های نقلیه حمل کرد. شما عزیزان می توانید تخت خودتان را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی و به سادگی استفاده کنید و همینطور در صورتی که هر گونه سوالی در مورد این محصول یا سایر محصولاتی که در فروشگاه اینتکس وجود دارد داشته باشید، می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

تخت بادی اینتکس مدل 64462 جدید از جمله محصولی بی نظیر و خاص می باشد که برای راحتی بیش تر افراد در محل های مختلف و برای رده سنی گوناگون طراحی و تولید شده است. چنین محصول خاصی با ساختاری طبی می تواند محیطی نرم و لطیف را برای استراحت افراد مهیا سازد و برای آن ها لحظات آزامش بخشی را ایجاد کند. در دسته محصولات طبی همواره می بایست در مورد جنس و کیفیت و دوام محصول اطلاعاتی را داشت و براساس این اطلاعات از آن استفاده نمود همچنین باید دانست که این محصولات دارای قدرت تحمل و مقاومت در برابر چه وزن هایی می باشد تا برای افراد مناسب آن را تهیه نمایید. تمامی این اطلاعات به صورت گسترده و دسته بندی شده در زیر آمده است که در صورت تمایل به خرید تخت بادی می توان آن ها را مطالعه نمود.

تخت بادی اینتکس مدل 64462

قابلیت ساختار منحصر به فرد تخت بادی

تخت بادی اینتکس مدل 64462 مورد نظر دارای ظرفیت استفاده یک فرد می باشد و در ارتفاعی بلند و ضخامت فوق العاده در قسمت مورد استفاده افراد گوناگون قرار می گیرد. این ساختار خاص که به عبارتی ساختار طبقه ای می باشد از داخل به شکل ساختمان های طبقه بندی شده می باشد که در بین آن ها فضاهای خالی مطلوبی قرار دارد. این ساختار برای ایجاد قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت است چرا که در زمان استفاده در بین فضاهای خالی امکان گردش هوای آزاد وجود داشته و این امر از تعریق جلوگیری می کند وقتی تعریقی وجود نداشته باشد امکان حساسیت کم می شود. اما یکی از دلایل اصلی ضد حساسیت بودن این تخت بادی جنس بدنه محصول است. جنس این تخت بادی از پی وی سی با رویه مخملی است که هم دارای قابلیت شستشو می باشد و هم از درجه کیفی بالایی برخوردار است. این درجه کیفی محیطی را ایجاد کرده است که خالی از حساسیت های پوستی و عوارض ناشی از ارتباط مستقیم با تخت بادی می باشد. بر روی چنین بدنه ای اگر لک یا کثیفی ایجاد شود می توان به راحتی با کشیدن دستمال بر روی آن این مشکل را برطرف نمود و همچنین می توان در زمان لازم با استفاده از مواد شویینده مختلف بدنه را به طور کلی تمیز کرد. 

مقاومت و استحکام بالا تخت بادی

تخت بادی اینتکس مدل 64462 به گونه ای می باشد که افراد مختلف را از استفاده از تخت های چوبی و فلزی بی نیاز می کند و تمامی خواسته آن ها برای محیط راحت و نرم را برطرف کرده است. این تخت بادی با وجود استحکام بالا و ایستادگی زیاد برای قرار گرفتن در محیط های مختلف سازگاری پیدا کرده است و می تواند به تنهایی تشکیل یک تخت راحتی و طبی را بدهد. به علاوه این محصول برای افرادی که مسن هستند نیز مناسب می باشد و با داشتن قیمتی مناسب می توان برای این گونه افراد تهیه شود. در مقابل چنین مقاومت و استحکامی وزنی مطلوب را دارد که برای جابه جایی و حمل مشکل ایجاد نمی کند و می توان به راحتی این محصول را در محل های مختلف متنقل کرد.

لوازم همراه تخت بادی

برای ایجاد مطلوبیت بیش تر چنین محصولی وسایلی نیز به همراه آن قرار دارد که می تواند شرایط استفاده را راحت تر کند. برای راه اندازی این محصول تنها باید آن را به برق شهری متصل کرد چرا که تخت بادی اینتکس مدل 64462 دارای پمپ باد سرخود است و با این کار در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی می شود. در زمانی که احتیاجی به این محصول ندارید و یا به هر دلیل می خواهید آن را جمع آوری کنید می توانید با همین روش باد آن را خالی کرده و در داخل ساک حمل که همراه تخت بادی است قرار داده و نگهداری شود. با وجود دوام بدنه اما گاهی ممکن است این محصول صدمه های جزئی ببیند و یا دچار سوراخ شود برای چنین مواقعی برچسب تعمیرات در اختیار شما می باشد که در زمان خرید به شما تعلق می گیرد. 

تخت بادی اینتکس مدل 64462

خرید آسان تخت بادی

برای خرید تخت بادی اینتکس مدل 64462 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا بعد از آشنایی با ابعاد مختلف محصول و کسب اطلاعات کافی یک خرید مطمئن را انجام دهید. همچنین می توانید از شماره های درج شده داخل وب سایت سعید اینتکس استفاده نمایید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
51 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
11.8 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
2.5 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...