تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس 59720

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 69 CM
  • ارتفاع: .
17%
450,000
374,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 59720 طرح جدید و تولید سال 2022 می باشد. قیمت تشک بادی روی آب و یا خرید تشک بادی رو آبی و انواع شناور بادی روی آب را می توانید از نمایندگی سعید اینتکس با بیشترین تنوع در ایران تهیه نمایید.

محصولات مرتبط

توضیحات تشک بادی روی آب طرح برگ

تشک بادی روی آب

امروزه‌ تشک‌‌‌ بادی‌ به ‌یکی ‌از ‌پرطرفدار‌ترین‌ محصولات‌آبی ‌تبدیل‌‌ شده‌است. با‌ نزدیک شدن ‌به فصل‌گرما و بیشتر ‌شدن تفریحات‌آبی،‌ یکی‌از‌جذاب‌ترین‌آیتم‌های استخر شناور بادی می باشد. شناور‌ها قابلیت استفاده در‌استخر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سرپوشیده را نیز دارند. 

تشک بادی علاوه بر دارا بودن نقش غریق نجات و ثابت ماندن بر روی آب، دارای مزیت های بسیاری نیز می‌­­­باشند. از جمله‌ی این مزیت ها می‌توان به تفریحات و مدیتیشن های آبی اشاره کرد. یکی از بهترین آیتم های تفریحات آبی، تشک بادی می‌باشد. در این‌جا با یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تشک بادی آشنا خواهیم شد.

تشک بادی مدل برگ یکی از جدید ترین محصولات ما می‌باشد. این تشک بادی علاوه بر طرح بروز و زیبا، با طول‌183 و عرض‌69 سانتی خود مناسب تمامی سنین نیز می باشد. این تشک با طرح برگ هاوایی و رنگ بندی با طراوت خود حس تازگی و نشاط رو به شما منتقل می کند.

جنس این تشک از وینیل می باشد که دارای کشسانی و مقاومت بالایی می باشد. علاوه بر این، جنس وینیل باعث می شود که حس لامسه‌ی بهتری به فرد منتقل شود. این محصول تولید 2022 می باشد که به صورت مستقیم توسط نمایندگی سعید اینتکس در انواع مدل ها وارد و عرضه می شود. 

تشک بادی باعث علاقه ی کودکان به ورزش های آبی می‌شود

اگر به دنبال مدل های متنوع‌تری از تشک های بادی هستید می‌توانید با سرچ در بخش جستجوی سایت، انواع تشک های بادی را پیدا کنید. همچنین می توانید در نوار بالای صفحه انواع محصولات را به صورت طبقه‌بندی شده ببینید و بررسی کنید. در فروشگاه سعید اینتکس به راحتی می‌توانید انواع مدل های شناور‌ها را در طرح ها و رنگ های گوناگون بیابید.

و اما چرا فروشگاه سعید اینتکس

فروشگاه سعید اینتکس با سابقه ی 18 ساله در زمینه ی شناور های بادی، مفتخر است اعلام کند که آماده ی ارائه بهترین خدمات به علاقه مندان تفریحات و ورزش های آبی می باشد. همچنین شما می توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی محصولات و شناور های بادی مورد نیاز خود را تهیه کنید. زیرا فروشگاه سعید اینتکس علاوه بر فروش محصولات بادی، در زمینه ی تعمیر و خدمات پس از فروش هم فعالیت می کند. به طوری که تمامی محصولات فروشگاه ما دارای گارانتی کتبی خواهند بود. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با مراجعه به شعبه کرج اقدام به تعمیر فرمایید.

این روزها محصولات بادی نقش پر‌رنگ‌تری در زندگی ما دارند. به ‌همین دلیل کیفیت‌ و خدمات پس از فروش نقش ویژه ای را در انتخاب ما ایفا می‌کنند. با خرید‌ از‌سایت یا نمایندگی سعید‌ اینتکس نوید یک خرید مطمئن و با کیفیت را به شما می‌دهیم.

این روزها محصولات بادی تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند که هر کدام دارای مزیت های خاص خود است. اگر در خانه ی خود استخر دارید قطعا انتخاب سختی در انتخاب ایتم های تفریحی آن خواهید داشت. اما ما در فروشگاه سعید اینتکس، با تنوع محصولات‌مان این مشکل را برای شما حل کرده‌ایم. با سر زدن به بخش های مختلف سایت می‌توانید با انواع محصولات بادی آبی آشنا شوید. هدف ما این است که بهترین و متنوع ترین محصولات دنیا را به بهترین نحو در اختیار شما قرار دهیم. 

محصولات ما فقط به تشک های بادی ختم نمی شود. با گشت و گذار در سایت می‌توانید با انواع آیتم های تفریحی آشنا شوید. این نکته رو باید ذکر کنیم که در محصولات ما از رنگ بندی‌ها و مدل های متنوعی استفاده شده است که مورد توجه انواع سلیقه ها نیز می‌باشد. در بخش محصولات کودک سعی کردیم از محصولاتی استفاده کنیم که در کودک شما رغبت به تفریحات آبی را ایجاد کند. همچنین رنگ های شاد و متنوعی که حس خوب را به شما عزیزان منتقل کند. 

رنگ‌بندی جذاب تشک بادی موجود

رنگ‌بندی جذاب تشک بادی موجود

و در پایان

امید است با انتخاب فروشگاه محصولات بادی سعید اینتکس، خریدی امن و مطمئن داشته باشید. همچنین با وجود گارانتی های معتبر‌ ما با‌ خیال راحت انتخاب کنید و نگران چیزی نباشید. حتی در صورت بروز مشکل در محصول شما، تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش در کنار شما خواهند بود. اگر از خرید خود راضی بودید، حتما فروشگاه ما را به دوستان خود هم معرفی کنید. تیم سعید‌ اینتکس با هیجده سال سابقه ی تخصصی در این زمینه به شما این اطمینان را می‌دهد که در این فروشگاه با بروز ترین و با‌کیفیت ترین محصولات طرف هستید.  

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
69 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
0.58 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...