تشک بادی روی آب مستطیلی سبز فسفری 59717

intex 59717

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
34%
550,000
368,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مستطیلی سبز از سری تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که برای استفاده مخصوص کودکان و بزرگسالان  طراحی شده و به دلیل وزن کمی که داشته قابل استفاده روی تخت خواب های ثابت نیز می باشد. یکی دیگر از این ویژگی های آن، جنس به کار رفته در بدنه محصول بوده که این جنس از نوع PVC در نظر گرفته شده که در مقابل فشار های وارده و ضربه مقاومت بالایی داشته و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. لازم به ذکر است در صورت سوراخ شدن بدنه نیز لازم به نگرانی نیست چرا که می توانید از چسب تعمیراتی اینتکس استفاده کنید. این تشک بادی دارای طراحی خاصی بوده و سطح آن به صورت شیار دار و مواج طراحی شده تا افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و این کالا در استفاده های طولانی مدت نیز دچار تعریق نشود و البته این شیار ها در واقع علاوه بر قرار دادن بدن در وضعیت راحت و صحیح، باعث عبور جریان هوا شده و این خاصیت باعث ضد تعریق بودن تشک شما خواهد شد.

 از دیگر ویژگی های خاص این محصول میتوان به وزن کم آن اشاره کرد زیرا به شما اجازه می دهد به راحتی آن را در محیط منزل و فضای بیرون جابجا کنید و در هر قسمت که تمایل داشتید آن را برای استفاده خود آماده کنید. همانطور که تصاویر محصول را مشاهده می کنید، این تشک بادی روی آب دارای بالش بادی سرخود نیز بوده که البته طراحی متصل به بدنه داشته و به واسطه برجستگی بیشتری که نسبت به تشک داشته می تواند سر و گردن شما را در بهترین حالت خود قرار دهد و باعث ایجاد راحتی و آرامش هرچه بیشتر شما شود. برای راه اندازی این محصول احتیاج به پمپ باد بوده که شما می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینتکس تهیه کنید. برای سفارش این محصول می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس سفارش خود را تکمیل کرده و این تشک را برای خود تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.7 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای 3 رنگ متفاوت
 اقلام همراه------ 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...