تشک روی آب اینتکس مدل 56869

intex 56869

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 193 CM
  • عرض: 124 CM
  • ارتفاع: ?
11%
1,450,000
1,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک  روی  آب  طرح  گلبرگ  اینتکس  یک  شناور  بادی  جدید  با  طراحی  و  فناوری  تولید  جدید  با  کد  کالای  56869  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  می  باشد.


تشک روی آب اینتکس مدل 56869 با طرح و رنگ ساده در عین حال زیبا یکی از تشک های بادی روی آب با مدلی جهانی می باشد که به جرئت می توان گفت که این تشک بیشتر برای کسانی مناسب بوده که از سلیقه ای خاص و بی نظیر بهره می برند و به دنبال استراحت و آرامش بر روی این تشک بادی هستند. این تشک بادی روی آب دارای فرم خاص و بسیار راحتی در قسمت سطح خود بوده که این تشک در قسمت فوقانی دارای ارتفاع بلندتری بوده که همانند یک بالشت بادی عمل کرده و حداکثر آرامش را برای مصرف کنندگان مهیا سازد. این تشک بادی روی آب دارای اندازه استاندارد است به طوری که افراد با قد بلند نیز می توانند به راحت روی آن جای بگیرند و با این حال، اگر شما تصمیم به شنا و لذت بردن از تعطیلات و اوقات فراغت خود با خانواده و دوستان هستید این تشک برای شما عزیزان گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. لازم به ذکر  است این کالا با دارا بودن ابعاد و حجم مناسب می تواند برای یک فرد بالغ و بزرگسال مورد استفاده قرار گیرد و به آسانی قابلیت حمل و جابجایی محصول را برایتان فراهم آورد.

تشک روی آب اینتکس مدل 56869

بخش های اصلی این کالا از لایه های وینیل یا همان PVC ساخته شده اند که این نوع اجناس دارای ضخامت و استحکام مطلوبی بوده اند که برای این محصول ویژگی بسیار مناسب و ایده آل به حساب می آید. چرا که پی وی سی بی تردید یکی از مرغوب ترین جنس های موجود در ساخت محصولات بادی می باشد و در برابر نور مستقیم خورشید، رطوبت، دمای آب، سایش و پوسیدگی بسیار مقاوم عمل خواهد کرد و همچنین این تشک بادی روی آب علاوه بر استحکام بالای بدنه، بر خلاف وزن سبک خود، از تحمل وزن بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد که شما به راحتی می توانید آن را در استخرها، دریا و آب های آرام مورد استفاده قرار دهید و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. هم اکنون این تشک بادی روی آب را می توانید از نمایندگی اینتکس و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

برند
INTEX
طول
193 CM
عرض
124 CM
ارتفاع
?
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.40 MM
وزن بسته بندی
3.6 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...