شناور بادی اینتکس مدل 58561

intex 58561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.93 CM
  • عرض: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
21%
1,196,000
951,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی اینتکس مدل58561 یا شناور بادی طرح دولفین دارای گارانتی شرکتی و ارسال فوری از نمایندگی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 58561  شیکی از محصولات فوق العاده شکیل و دیدنی است که از بدو تولید و عرضه به بازار بسیاری از افراد مجذوب زیبایی، جذابیت و خلاقیت در تولید این محصول شده اند. اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازید می توانید متوجه شوید که این کالا طرحی شبیه به دلفین را دارا می باشد که پیاده سازی دقیق طرح بدنه و همین طور باله های این دلفین از ظرافت های این محصول به شمار می رود. همچنین بخش نشیمنگاه این محصول نیز به صورت استاندارد و کاملا راحت طراحی و تولید شده که شما پس از نشستن بر روی این محصول لیز نخورده و از تعریق بیش از اندازه شما هم جلوگیری به عمل می آاورد.

هم چنین این کالا دارای دو عدد دستگیره نیز می باشد که پس از نشستن بر روی این محصول می توانید با در دست گرفتن این دستگیره ها به راحتی هر چه تمام تر ایمنی خود را افزایش دهید. طرح و رنگ موجود بر روی این محصول نیز باعث شده تا این کالا باعث تغییر روحیه شما شده و از فواصل دور هم قابل رویت باشد. همچنین دارا بودن وزن کم و تحمل وزن 80 کیلوگرمی این محصول نیز سبب شده تا تمام سنین بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. شما عزیزان می توانید این کالا را به راحتی و با استفاده از پمپ باد دستی موجود در داخل بسته بندی این محصول به راحتی باد نمایید و این باد کردن هم تنها با استفاده از دریچه های باد موجود بر روی این محصول شکل خواهد گرفت که نکته بسیار مهمی در جهت ر اه اندازی خواهد بود. شما عزیزان این محصول را می توانید هم اکنون از نمایندگی اینتکس با قیمت عالی، ضمانت نامه معتبر و تحویل سریع درب منزل سفارش دهید.

برند
INTEX
طول
1.93 CM
عرض
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.8 KG
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...