شناور بادی یک نفره سبز اینتکس

intex 58859

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
585,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی یک نفره سبز اینتکس یک کالای جدید و جذاب است که خیلی از افراد بیشتر به دلیل شکل و شمایل فوق العاده ای که این محصول دارد دست به خرید و انتخاب این محصول می زنند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که بخش زیرین این محصول به صورت شیاردار بوده و فضایی بین ناحیه جلویی و انتهایی این محصول وجود دارد که همانند یک حلقه شنا شما می توانید در این بخش قرار گرفته و از در اختیار داشتن این شناور بادی نهایت استفاده و لذت را ببرید. یکی از ویژگی های خوبی که این محصول دارد بحث بهره مندی از دستگیره های حمل و نقل در بخش های کناری این محصول است که باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید دست به جا به جایی این محصول زده و آن را در فضای مربوطه بر روی آب قرار دهید.

شناور بادی یک نفره سبز اینتکس

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این کالا بدنه ای فوق العاده ضخیم دارد که کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد. هم چنین شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن دست به راه اندازی و باد کردن این محصول بزنید که برای این کار نیز باید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کرده و با باز کردن دریچه های باد این محصول در ساده ترین حالت ممکن این محصول را در کمترین زمان راه اندازی نمایید. بهره مندی از دو عدد جالیوانی هم یک نکته مثبت و عالی از این شناور بادی خواهد بود. هم چنین باید اشاره کنیم که این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تحمل وزن قابل قبولی هم دارد. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول برای شما از طریق سایت سعید اینتکس در کرج فراهم خواهد بود.

 نوع تفریحی
 طول 152 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...