مبل شنی بزرگ با بدنه مستطیلی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ با بدنه مستطیلی بهترین محصولی است که هم در منزل استفاده می شود و هم می توان به منظور استراحت های روزانه در محیط کار از آن استفاده کرد. این محصول قابلیت جا به جایی آسان نیز خواهد داشت. به طوری که بر روی سطوح صاف کشیده می شود و مشکلی آن را تهدید نخواهد کرد. از این رو سازگاری بدنه با داشتن رویه مقاوم کاربرد آن را دو چندان می کند. برخی از افراد به دنبال یک جسم منعطف و نرم به جهت انجام ورزش و نرمش های روزانه می باشند که این مبل شنی می تواند نیاز آن ها را برطرف کند. از این رو خصوصیات منحصر به فردی شامل مبل شنی شده است که بدنه بزرگ و جاداری دارد و می توان بر روی آن احساس آرامش کرد. به دلیل استفاده از این محصول به حالت دراز کش مبل شنی با مدل تختی شناخته شده است و شهرت پیدا کرده است تا در زمان خرید این گونه محصولات بتوان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد و برای خرید آن را پیدا نمود.

مبل شنی بزرگ با بدنه مستطیلی

کیفیت در محتویات تشکیل دهنده محصول نمایان می باشد که از نوع الیاف و یونولیت است و سازگار ترین مواد داخلی با طول عمر بالا را شامل می شود. این مواد در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد و تشکیل محصولی منعطف را داده است که در مقابل استفاده مدام دچار تغییر حالت نمی شود و می توان از آن بهره کافی را برد. مبل شنی بدنه ای بزرگ دارد که برای استفاده راحت افراد ساخته شده و بهترین خصوصیات را ایجاد کرده است. رویه ضد حساسیت در کنار بدنه ای که قابلیت ضد تعریق بودن دارد سبب شده است که افراد بتوانند آن را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهند و از آن لذت ببرند. خرید مبل شنی بزرگ با بدنه مستطیلی از فروشگاه اینتکس امکان پذیر می باشد.

طول 160 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...