مبل شنی بزرگ سوسیسی اصل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • قطر: 120 CM
  • ارتفاع: 80 CM
  • ظرفیت: 1 نفر
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ سوسیسی اصل جزو بهترین مبل های شنی است که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول در مدت زمان کوتاه توانسته جایگاه خوبی در بین علاقه مندان پیدا کند و در نتیجه جزو پر فروش ترین و منحصر به فرد ترین محصولات طبی برای رسیدن به آرامش است. قابلیت های مختلف شامل حال این محصول شده است که مهم ترین آن داشتن قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت است که به خاطر وجود بدنه ای با الیاف بسیار مرغوب ایجاد شده است. همچنین محتویات داخلی بدنه که از الیاف و یونولیت می باشد جزو بهترین و مرغوب ترین مواد بوده و طول عمر بالایی دارد. از این رو مبل شنی بزرگ سوسیسی اصل از سری محصولات راحتی و طبی می باشد که برای استفاده در طول سال های زیاد کاربرد داشته و دارای سازگاری زیاد در زمان استفاده در مکان های مختلف است.

مبل شنی بزرگ سوسیسی اصل

به طوری که دستخوش تغییر نمی شود و نمی تواند راحتی افراد را مختل کند. رویه مبل شنی از بهترین پارچه برخوردار می باشد که تمامی رده های سنی اعم از بزرگسال و کودک قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. مبل شنی در نقاط مختلف منزل استفاده می شود و به جهت استراحت های روزانه به کار می رود. همچنین می توان آن را در زمان انجام کار هایی مانند مطالعه و تماشای فیلم و یا کار با رایانه مورد استفاده قرار داد و بر روی آن برای مدت زمان طولانی قرار گرفت. هر یک از خصوصیات موجود در این محصول سبب جلب مخاطب شده است که به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است. با توجه به معرفی کلی مبل شنی بزرگ سوسیسی اصل چنانچه قصد خرید محصول را دارید تنها می توانید به سایت فروشگاه و نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا خریداری نمایید.

برند
SAEEDINTEX
قطر
120 CM
ارتفاع
80 CM
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
ابر و یونولیت
آستر داخلی
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...