مبل شنی یک نفره راحتی بزرگسال

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی یک نفره راحتی بزرگسال جزو جدید ترین محصولاتی است که از تولیدی مبل شنی سعید اینتکس وارد بازار شده است و می تواند به بهترین شکل ممکن برای افراد راحتی و آسایش را داشته باشد. این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل است که تک رنگ بوده و لطافت خاصی دارد. در زمان مصرف لطافت و نرمی این بدنه قابل اهمیت است و می تواند برای افراد راحتی را ایجاد کند. راحتی و نرمی در زمان استفاده از محصول بیش تر به خاطر محتویات درونی آن است. مواد داخل مبل شنی یونولیت خرد شده می باشد که نرم است اما در زمانی که به تکه های ریز تقسیم شده است می تواند در مجموع محصولی منعطف و راحتی را ایجاد سازد.

 در واقع این مبل شنی جزو محصولات طبی است که رویه آن نیز مواج طراحی شده است و برای کمر و ستون فقرات آسیبی را ایجاد نمی کند. محصول مورد نظر را می توان بر اساس سلیقه خود برای داخل منزل و یا محل کار انتخاب کرد همچنین برای استفاده در سفر و یا تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل راحتی به کار برد. به همین جهت است که خرید آن توسط علاقه مندان توصیه می شود تا با پرداخت هزینه اندک محصولی ارزان و با کیفیت را داشته باشند و در محل های مختلف از آن بهره مند گردند. در صورتی که بدنه منعطف بودن خود را طی استفاده مداوم از دست دهد می توان مواد داخلی را با مواد نو و جدید عوض کرد تا ویژگی های محصول حفظ شود و بتواند طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید مبل شنی راحتی کاناپه ای از طریق مراجعه به وب سایت سعید اینتکس اقدام کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...