مبل شنی تک نفره بزرگسال و کودک

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: SAEEDINTEX
  • طول: CM 90
  • عرض: CM 90
  • ارتفاع: CM 90
2,200,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی 6 پر یک نفره یکی از بهترین محصولاتی است که می توان با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول دارای بدنه ای با دوخت های محکم و تضمینی است به طوری که می تواند از خود مقاومت زیادی نشان دهد. در نتیجه برای استفاده تمامی سنین در ابعاد و جثه های مختلف در نظر گرفته می شود. مبل شنی بدنه ای دارای برش های مختلف دارد که یک اندازه می باشند و با دوخته شدن در کنار هم تشکیل محصول مد نظر را داده اند. به دلیل برش هایی که دارای 6 عدد می باشد می توان به این محصول مبل شنی 6 پر یک نفره نسبت داد. بدنه بدون هیچ گونه درز و شکاف تولید شده است که می تواند ضخامت خود را به نمایش بگذارد و به عنوان یک محصول بی نظیر و خاص شناخته شود. با این وجود هر یک از کسانی که قصد داشتن مبل شنی راحتی و طبی دارند که ظرفیت یک نفره دارد می توانند این محصول با دوام و طول عمر بالا را مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند.

مبل شنی 6 پر یک نفره

بدنه دارای مقداری فضای خالی می باشد که با نشستن بر روی آن ایجاد فرو رفتگی می کند. این محصول از آن جایی که دارای محتویات داخلی شن های یونولیتی است قادر به داشتن قابلیت منعطف بودن بسیار زیاد می باشد که در نتیجه می توان از آن بهره کافی را برد. شن های یونولیتی بدنه را احاطه کرده اند و تنها موادی می باشند که داخل مبل شنی پر شده است. از این رو مبل شنی به عنوان یک محصول ساده شناخته می شود. قطر این محصول 90 سانتی متر بوده که با این وجود تنها برای استفاده یک فرد ساخته شده است و می تواند بهترین لحظات را برای استفاده کنندگان ایجاد نماید. علاقه مندان به داشتن مبل شنی 6 پر یک نفره تنها می توانند به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و محصول را به راحتی از این مرکز سفارش دهند.

برند
SAEEDINTEX
طول
CM 90
عرض
CM 90
ارتفاع
CM 90
ظرفیت
1 نفر
جنس بدنه
پارچه جاسمین
مواد داخلی
یونولیت
آستری
دارد
امکان شستشو رویه اصلی
دارد
امکان سفارش رنگ های دیگر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...