استخر بادی آبپاش دار بست وی bestway 53114

Bestway 53114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 188 CM
  • عرض: 160 CM
  • ارتفاع: 86 CM
18%
1,750,000
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی آبپاش دار بست وی bestway 53114 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که می تواند نیاز کودکان به داشتن آبتنی به همراه دوستان خود را برطرف کند. این محصول قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه است تا بتوان در آسایش و آرامش کامل به تفریحات خود اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. محصول بادی مد نظر دیواره های نسبتا کوتاهی دارد و تنها به جهت آبتنی ساخته شده است چرا که استخر های بادی با بدنه بزرگ از دیواره های بلند برخوردار می باشد که در نتیجه می توان در داخل آن شنا نیز انجام داد و از آن لذت برد. این محصول دارای عروسک بادی در بخشی از بدنه می باشد که در داخل آن آبپاش وجود دارد. آبپاش آب خود را از ذخیره خود تامین می کند و در نتیجه به راحتی می تواند میزان آب زیادی تولید کند و به صورت آبپاش از خود خارج نماید. این فرایند موجب لذت کودکان می شود و به راحتی می تواند نیاز آن ها به آبتنی را پاسخ بدهد.

 از این رو بهترین محصول برای به همراه داشتن در زمان رفتن به مسافرت و گردش است و تمایل افراد به تفریحات آبی را افزایش می دهد .بدنه از با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که قابلیت ضد حساسیت بودن و را به دنبال دارد و در نتیجه سازگار با پوست کودکان می تواند مورد استفاده آن ها بدون ایجاد مشکل قرار گیرد. با وجود چنین مواردی افراد می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند و در مکان های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمایند. و یا حتی به عنوان هدیه برای تولد کودکان آن را ارائه داد. به این صورت است که این استخر بادی جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین وسایل بادی می باشد که نه تنها باعث ایجاد لحظات مفرح می شود بلکه بهترین نمونه برای تفریحات آبی است که با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

برند
Bestway
طول
188 CM
عرض
160 CM
ارتفاع
86 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
208 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...