استخر بادی اینتکس مدل 57106

intex 57106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 61 CM
  • ارتفاع: 22 CM
  • جنس: وینیل
36%
146,000
94,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح ماری  مدل  57106 از  نمایندگی  سعید  اینتکس  دارای  کارت  کارت  گارانتی  کتبی  و  کف  باد  شونده  برای  راحتی  بیشتر  کودکان  و ارسال  فوری  و  ارزان  به  سراسر  کشور می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر 57106 اینتکس یک استخر کوچک با طراحی زیبا برای کودکان 1_3 سال می باشد که قابل استفاده در محیط های کوچکی نظیر حمام می باشد.طراحی زیبا روی بدنه باعث میشود تصویر زیبایی از تفریحات آبی در ذهن کودک شما نقش ببندد. کف استخر باد میشود و فضای کف استخر را برای کودک شما نرم میکند و باعث می شود کودک هیچگونه ناراحتی را در آن احساس نکند.


استخر بادی اینتکس مدل 57106 مناسب برای کودکان 1 تا 3 سال بوده و از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیاری بوده و ابعاد مناسبی نیز دارد. لازم به ذکر است رویه محصول از جنس پی وی سی طرح چرم بوده و برای کناره های کالا نیز از جنس پی وی سی طرح دار و بسیار زیبا استفاده می شود. بخش کفی کالا که همواره مهم ترین قسمت آن بوده برای حفظ کیفیت و دوام کالا باید به آن توجه ویژه ای شود زیرا این بخش همواره در تماس مستقیم با سطح زمین بوده و تمام فشار و وزن وارده بر محصول را به راحتی تحمل می کند. در همین راستا برای تولید بخش کفی این استخر از جنس پی وی سی دولایه استفاده شده و همچنین جنس بدنه این کالا به دلیل حفظ کیفیت در صورت تماس مستقیم با نور خورشید و دماهای مختلف آب، در فضای باز نیز قابل بهره برداری می باشد. 

استخر بادی اینتکس مدل 57106به همین دلیل این استخر بادی برای استفاده در تمامی شرایط جوی آب و هوایی مناسب است. همانطور که قابل مشاهده است، ساختار این استخر بادی از نوع سه لایه بوده که هر لایه به صورت مجزا باد می شود. این استخر بادی کودک دارای بدنه ای بسیار جذاب است که برگرفته شده از انیمیشن محبوب کودکان بوده که این طراحی بسیار دقیق و با جزئیات می باشد و می تواند تا مدت ها کودکان شما را سرگرم خود نگه دارد. برای خرید این محصول تنها کافی است با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت اینترنتی اینتکس محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید و یا از طریق همین صفحه در نمایندگی اینتکس آن ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، این استخر بادی سه لایه با طراحی کودکانه را به همراه برچسب تعمیر درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
قطر
61 CM
ارتفاع
22 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.400 KG
ظرفیت
28 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...