استخر بادی اینتکس مدل 57114

intex 57114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 102 CM
  • ارتفاع: 89 CM
  • جنس: وینیل
10%
980,000
890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  طرح  قارچی  برند  اینتکس  با  کد  کالای  57114  مناسب  برای  کودکان  عزیزتان  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی طرح قارچ از استخرهای کم عمق برای کودکان گروه سنی 1 تا 3 سال می باشد. طراحی این استخر به شکل قارچ است که برای کودک شما بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. این استخر به گونه ای طراحی شده که علاوه بر استخر می توان به عنوان محیط بازی شاد برای کودک شما اوقات شادی را به ارمغان بیاورد. محوطه استخر به رنگ آبی با طرح های گل و کفش دوزک است. یک عروسک بادی به شکل قارچ روی بدنه استخر برای بازی و سرگرمی کودک شما تعبیه شده است. سایه بان این استخر توسط دو ستون زرد به بدنه استخر متصل شده و ظاهر قارچ را به نمایش می گذارد. استفاده از رنگ های شاد جذابیت این استخر را دوچندان می کند. کف این استخر بادی است و باعث می شود کودک در هنگام نشستن و بازی احساس راحتی کند. سایه بان این استخر موجب می گردد در هنگام استفاده از این استخر در فضای باز کودک شما از آفتاب مستقیم محافظت می شود و پوست او آسیب نبیند.
جنس بدنه استخر وینیل می باشد که در حین استحکام و مقاومت بالا، انعطاف پذیر است تا کودک احساس آسایش را تجربه کند. برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. باد زدن این  کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل و  فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود  چین و چروک در زوایا  طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی کودک سایبان دار یکی از محبوب ترین استخر های بادی اینتکس است که قابل استفاده به عنوان استخر آب و توپ بوده و به همین جهت و با دارا بودن چندین کارایی مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته و در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یافته است. این محصول زیبا دارای یک نشیمنگاه گرد و راحت بوده که به صورت مواج طراحی شده تا در صورت استفاده های طولانی مدت مانع از درد و خستگی کودک عزیز شما شود. یکی از ویژگی هایی که وجه تمایز این محصول محسوب می شوند، داشتن یک سایه بان بادی زیبا با طرح قارچی برای آن درنظر گرفته شده که جلوه بسیار زیبایی به محصول بخشیده و در عین حال مانع از آفتاب سوختگی پوست کودک شما در حین استفاده در فضا باز می شود. بدنه این تشک بادی از وینیل یا همان پی وی سی رنگی در نظر گرفته شده است تا در برابر نور شدید خورشید دچار پوسیدگی و ساییدگی نشود و همچنین در قسمت کف آن از وینیل دولایه و بادی استفاده شده تا در حین جابه جایی توسط کودک دچار ساییدگی نشده و طول عمر آن افزایش یابد. وزن این محصول زیبا و با کیفیت بسیار اندک و کم می باشد که استخری بسیار سبک است و شما می توانید آن را به سادگی حمل کنید و در مسافرت و هر محیطی به همراه خود ببرید.

همچنین می توانید از استخر بادی فوق به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و فقط کافیست استخر را توسط پمپ باد مخصوص(قابل خرید از فروشگاه اینتکس) باد کنید و داخل استخر را پر از توپ های رنگارنگ کنید. شما در سایت اینتکس می توانید انواع استخر های بادی را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت و تنوع مشاهده کنید و اگر در خصوص خرید این استخر بادی به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید می توانید به راحتی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند. همچنین برای خرید این استخر بادی بهترین و ساده ترین روش خرید از طریق فروشگاه اینترنتی می باشد که شما می توانید از طریق نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

استخر بادی اینتکس مدل 57114 از ظاهری فانتزی و زیبا برخوردار است که تشکیل شده از رنگبندی شاد و جذاب که متناسب با روحیه کودکان طراحی و تولید شده است. این رنگبندی موجب اشتیاق کودکان به بازی با آب می باشد. علاوه بر این موارد محصول دارای ساختاری به شکل یک قارچ بزرگ است که تشکیل شده از سطح استخر و ستون های محکم و سایبان با استحکام که همگی ایجاد یک محصول مورد استفاده کودکان را می کنند و برای آن ها جذاب محصوب می شود. هر یک از بخش های این استخر بادی دارای رنگی خاص بوده است و شادی و نشاط را برای کودکان رقم می زند. استخر بادی مد نظر از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. علاوه بر این موارد طرحی خاص و جدید شامل آن شده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند. استخربادی را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت اصل و اورجینال در این محصول سبب شده است که خرید استخر بادی جزو خرید های به صرفه باشد و برای افراد بهترین شرایط را ایجاد نماید. برخی از ویژگی های محصول در زیر دسته بندی شده است که در صورت تمایل آن ها را مطالعه نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57114

بهترین طراحی

همان طور که می دانید تمامی محصولاتی که مرتبط با کودکان می باشند از ترکیب رنگ فانتزی برخوردار هستند که در نتیجه می تواند سبب شوق و نشاط آن ها شود. این محصول نیز از آن جا که برای این رده سنی طراحی و تولید شده است از جذابیت خاصی برخوردار می باشد و رنگ های شاد در بدنه آن به کار رفته است. علاوه بر این موارد ساختار محصول به شکل قارچ می باشد و تشکیل شده از سایبان و ستون و کف است. سایبان محصول در واقع کلاهک قارچ را تشکیل داده است که دارای ضخامت زیاد می باشد و از برخورد اشعه آفتاب به کودکان داخل استخر جلوگیری می کند. این بخش از محصول از کیفیت بالا برخوردار است که در نتیجه در طی مدت زمان طولانی بیش ترین میزان راحتی را برای افراد ایجاد می سازد. ستون ها نقش نگه دارنده سقف بر روی محصول را دارند همچنین ایجاد تعادل برای بدنه می کنند و از استحکام بالا برخوردار می باشند. بخش کف محصول که در واقع بدنه قرار گیری افراد در داخل استخر می باشد به محصول بهترین و بیش ترین مقاومت را می دهد.

خصوصیات کف محصول

این بخش از محصول که کودکان در داخل آن قرار می گیرند از قابلیت های خوبی برخوردار است و لذت داشتن یک تفریح آبی را ایجاد می کند. این قسمت از ساختاری حباب دار تشکیل شده است تا راحتی زیادی حس شود و بتوان با خیالی آسوده در داخل آن حضور پیدا کرد. بخش حباب دار نرمی و انعطاف زیادی برای کودکان فراهم می کند تا آن ها بتوانند تایم طولانی در داخل استخر بادی باشند و دچار خستگی نیز نشوند. علاوه بر این موارد چنین ساختاری از سر خوردن کودکان در داخل استخر بادی جلوگیری می کند و به نوعی ایمنی آن ها را نیز ایجاد می سازد. 

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57114

وجود عروسک بادی

بر روی دیواره محصول محلی برای قرار گیری عروسک بادی وجود دارد که در کنار محصول به خریداران داده می شود. این عروسک بادی شکل کوچک شده استخر بادی است و در واقع یک قارچ کوچک می باشد که با باد شدن مجزا به ساختاری با استحکام تبدیل می شود و در محل خود که دیواره محصول است قرار می گیرد.

خرید استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57114 تنها از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

برند
INTEX
قطر
102 CM
ارتفاع
89 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 CM
وزن بسته بندی
1.5 KG
ظرفیت
45 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...