استخر بادی اینتکس مدل 58426

استخر کریستالی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 147 CM
  • ارتفاع: 33 CM
  • جنس: وینیل
346,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  کریستال  مدل  58426  از  نمایندگی  سعید  اینتکس کرج  با  گارانتی  کتبی  

محصولات مرتبط

استخر بادی دایره شکل شرکت اینتکس با قطر 147 سانتیمتر با ابعاد استاندارد جهانی مناسب برای تمامی فضاها اعم از فضای باز و بسته و حمام می باشد. ابعاد مناسب این استخر به کارایی این استخر افزوده و میتوان علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ یا وان در حمام استفاده نمود.  ارتفاع این استخر از سه رینگ تشکیل شده که باد کردن آن از طریق سه دریچه باد مجزا ممکن است. کف دو لایه این استخر موجب نرمی میشود به طوری که کودک در هنگام زمین خوردن در استخر هیچ آسیبی نمیبیند. رنگ آبی یک دست این استخر مناسب برای تمامی سلیقه هاست و هارمونی رنگ آبی استخر با رنگ آب بسیار زیبا و جذاب می باشد. این استخر نسبت به استخرهای مشابه خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و مقرون به صرفه است. با توجه به وزن سبک این استخر به راحتی قابل حمل بوده و مناسب برای سفر است. جنس این استخر وینیل می باشد و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این استخر نسبت به فشار و ضربه مقاوم است. همچنین انعطاف پذیری این استخر موجب عدم آسیب به کودک در همگام بازی می شود.
برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. باد زدن این  کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود  چین و چروک در زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 58426 یک محصول زیبا و ساده از این شرکت بزرگ بوده که ساختاری کاملا استاندارد و ایمن داشته و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی ساخت گرد بوده و از سه لایه تشکیل می شود که هر لایه از این محصول دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی است. شما می توانید با استفاده از این دریچه و یا با کمک یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی که قابل خریداری از فروشگاه اینتکس است، این محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. لازم به ذکر است بدنه این محصول از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که از دوام بالا و انعطاف پذیر زیادی برخوردار می باشد و به همین دلیل شما می توانید از این محصول به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی در فضاهای باز نیز استفاده نمایید، زیرا که تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و دماهای مختلف آب تاثیری بر کیفیت و دوام بدنه محصول ندارد. این محصول ساختاری پرتابل داشته زیرا دارای ویژگی وزن کم و امکان راه اندازی آسان می باشد.استخر بادی اینتکس مدل 58426

 به همین سبب یک گزینه مناسب جهت استفاده در سفر نیز به شمار می رود. شما عزیزان می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز بهره برداری کنید. لازم به ذکر است بخش کناری این محصول نیز از بهترین نوع پی وی سی طرح دار تولید شده و همچنین بخش کفی این محصول به دلیل تماس با سطح زمین و تحمل تمامی فشارهای وارده از نوع پی وی سی دو لایه می باشد. استخر بادی سه لایه آبی اینتکس محصولی ساده و زیبا با رنگ بندی جذاب از این کمپانی بوده که برای استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده طراحی و تولید شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول کاربردی را به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

محصولات بادی اینتکس دارای انواع گوناگونی بوده که در میان انبوه این طرح و رنگ ها، استخر های بادی جزو پرفروش ترین گروه محسوب می شوند. دلیل عمده محبوبیت این محصولات، فراهم کردن محیطی امن و راحت برای بازی کردن کودک می باشد. شما توسط استخر های بادی در هر فضایی می توانید بستری با امنیت کامل را برای بازی کردن کودک فراهم کنید. این محصولات دارای قابلیت های مختلف بوده و کاربردهای متفاوتی دارند. هم چنین بعضی از آن ها نیز دارای قابلیت های متنوعی می باشند. در گروه استخر های بادی نیز، محصولات کم جا و ساده از استقبال بیشتری برخوردار هستند. استخر بادی اینتکس مدل 58426 یک استخر بادی کم جا با طراحی بسیار محکم و مقاوم می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. 

استخر بادی اینتکس مدل 58426

طراحی ساختمان ساده استخر بادی

این استخر بادی از ساختمانی ساده برخوردار است. استخر بادی از گروه استخر های بادی نسل اول محسوب می شود که طراحی دایره ای دارد. کفی استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و بر روی آن یک دریچه باد قرار دارد. این کفی نرم و راحت بوده و طبی است. کودک می تواند به راحتی ساعت های طولانی در این استخر بادی مشغول بازی شود بدون اینکه ذره ای احساس خستگی کند. دیواره استخر بادی نیز از طراحی جالبی برخوردار می باشد. این دیواره از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. این حلقه های بادی بزرگ با استحکام زیاد بر روی یکدیگر پرس شده اند. بر روی هر یک از این حلقه های بادی یک دریچه باد قرار دارد و به صورت جداگانه باد می شوند. به همین دلیل در هنگام تخلیه باد استخر پس از استفاده، این کار با سرعت بیشتری انجام می شود. دیواره استخر بادی به صورت نازک می باشد که باعث شده است استخر بادی پس از جمع کردن فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی در یک فضای کوچک جای بگیرد. استخر بادی به رنگ آبی فیروزه ای می باشد که برای اغلب کودکان جذاب است.

ابعاد و اندازه های استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58426 از قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر برخوردار است. استخری با این ابعاد می تواند 288 لیتر آب را در خود جای دهد. استخر بادی سبک بوده و وزنی کمتر از یک و نیم کیلوگرم دارد. این محصول با این ابعاد برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد. 

استخر بادی اینتکس مدل 58426

کیفیت بدنه استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58426 از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است. این بدنه دارای ویژگی های متعدد بسیاری بوده که قابلیت های آن را افزایش می دهد و بهترین گزینه برای استخر بادی به شمار می رود. جنس وینیل سبک می باشد و به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کرد. هم چنین این جنس بدنه دارای استحکام بالایی است. به گونه ای که در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی نشان داده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این جنس بدنه از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده و دلیل نرمی و راحتی استخر بادی نیز استفاده از این جنس می باشد. کودک به راحتی می تواند بر روی آن بازی کند بدون اینکه به بدن او آسیب وارد شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از این جنس، مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید و هم چنین دماهای مختلف آب می باشد. با وجود این جنس بدنه شما می توانید استخر بادی را در برابر نور خورشید قرار دهید تا کودک در فضاهای باز به بازی مشغول شود بدون اینکه به کیفیت بدنه لطمه بخورد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید با شماره های موجود در سایت سعید اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند. 

روش خرید استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58426 را می توانید با قیمتی ارزان و اطمینان از اصل بودن کالا از سایت فروشگاه اینتکس با گارانتی کتبی خریداری کنید. 

برند
INTEX
قطر
147 CM
ارتفاع
33 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
1.4 KG
ظرفیت
330 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...