استخر بادی بست وی مدل 51041

Bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 150 CM
  • عرض: 150 CM
  • ارتفاع: 53 CM
21%
1,200,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی مدل 51041 از سری محصولات پر طرفدار شرکت بست وی است که با دوام بالا در اختیار علاقه مندان می باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در موقعیت های مختلف قرار داد و از داشتن آن لذت برد. به دلیل وجود مقاومت و دوام بالا در شرایط مختلف این استخر بادی در فضا های گوناگون قابل اجرا است و می تواند مورد استفاده آسان قرار گیرد. به طور مثال در روز های آفتابی می توان از این استخر بادی برای تفریحات آبی استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. اما در روز هایی که هوا آفتابی نیست و یا در فصول سرد سال افراد تنها در منزل قادر به استفاده از این محصول می باشند و می توانند از آن به عنوان استخر توپ استفاده کنند.

استخر بادی بست وی مدل 51041

به دلیل وجود ابعاد بزرگ و جادار این محصول نیاز به توپ های پلاستیکی زیادی وجود دارد تا به این صورت در داخل این محیط امن بتوان اوقات خوشی را سپری کرد. محصول برای استفاده کودکان تمامی سازگاری های لازم را دارد و از بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد برخوردار است. به طوری که برای پوست آن ها ایجاد هیچ گونه حساسیتی نمی کند و می تواند در طول عمر بالا برای آن ها مورد استفاده آسان قرار گیرد. این نمونه از استخر های بادی که دارای کیفیت اصل و اورجینال می باشند در نمایندگی اینتکس موجود است که برای خرید تنها می توان از این طریق اقدام کرد.

برند
Bestway
طول
150 CM
عرض
150 CM
ارتفاع
53 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.31 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
445 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...