استخر بادی بست وی مدل 51042

Bestway 51042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 170 CM
  • عرض: 170 CM
  • ارتفاع: 53 CM
27%
1,630,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی بست وی مدل 51042 از ساختاری ساده برخوردار است اما بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. این بدنه محکم و مقاوم سبب شده است که افراد در طولانی مدت قادر به داشتن این محصول باشند و بتوانند از وجود آن بهره مند شوند. استخر بادی مد نظر برند و اصل است که به این ترتیب جزو محصولات با دوام و با طول عمر بالا قرار گرفته است. دیواره محصول به صورت ساختار لایه ای می باشد که در نتیجه می توان در داخل آن ایمنی و امنیت را به دست آورد. استخر بادی مد نظر دیواره لایه ای دارد که ضخامت زیادی شامل آن شده است.

استخر بادی بست وی مدل 51042

ضخامت به وجود آمده به وسیله این استخر بادی می تواند محصول را عایق نماید تا رطوبت و آب را به بیرون از بدنه نشت ندهد. از این رو طراحی محصول دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که به روش آسان راه اندازی می شود. محصول دارای دریچه های مختلف برای باد کردن است که در نتیجه پمپ باد به صورت مجزا بر روی هر یک از این دریچه ها قرار گرفته و موجب باد شدن سریع محصول می شود. از این رو می توان مدت زمان راه اندازی محصول را کم در نظر داشت تا در نتیجه به راحتی محصول در موقعیت های مختلف برای بهره برداری آماده گردد. برای داشتن استخر بادی بست وی مدل 51042 و خرید محصول با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
طول
170 CM
عرض
170 CM
ارتفاع
53 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
697 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...