استخر بادی سه لایه قرمز رنگ کودک مدل 51024

51024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 102 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 25 CM
280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی سه لایه قرمز رنگ کودک مدل 51024 یکی از محبوب ترین محصولات بادی شرکت بست وی بوده که با طراحی ساده و جذابی که داشته روانه بازارهای جهانی شده است. لازم به ذکر است یکی از محبوب ترین استخرهای بادی که تا به امروز فروش بسیار خوبی را در میان مشتریان داشته این استخر بادی سه لایه می باشد که با ابعاد و حجم بسیار خوبی که داشته توانسته تا نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. جنس بدنه این کالا از پی وی سی یا همان وینیل درجه و عالی بوده که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دمای مختلف آب استحکام بسیار بالایی از خود نشان داده است. گفتنی است مهمترین بخش این استخر بادی کفی آن بوده که از وینیل دو لایه بادی تشکیل شده و همین ویژگی سبب شده تا کودکان دارای نشیمنگاهی نرم و راحت باشند همچنین این نوع از جنس کاملا ضد حساسیت و ضد آب بوده که این خصوصیات به طول عمر محصول فوق، افزوده است. 

گفتنی است که این چندلایه بودن یک جور ایمنی نیز به حساب می آید تا هنگامی که کودکان در داخل این استخر به زمین می خوردند، دچار آسیب دیدگی یا مشکلی نشوند و از صدمه وارد شدن به بدن کودکان جلوگیری شود. این استخر بادی سه لایه قرمز رنگ توسط فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر و 48 ساعت مهلت تست به تمام نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. پس اگر تمایل به خرید استخر بادی سه لایه قرمز رنگ کودک مدل 51024 دارید می توانید هم اکنون با شماره تلفن ها درج شده داخل سایت کرج اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
bestway
طول
102 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
80 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...