استخر بادی گرد سبز مدل 51025

Bestway 51025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 122 CM
  • عرض: 122 CM
  • ارتفاع: 25 CM
200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی گرد سبز مدل 51025 یکی از ساده ترین و در عین حال پرطرفدار ترین محصولاتی است که فروشگاه سعید اینتکس این بار آن را با قیمت عالی و ارزان ارائه کرده است. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که در بازه زمانی کوتاه امکان راه اندازی و استفاده از این محصول در هر فضا و مکانی وجود دارد. شما این مزیت را هم در اختیار دارید که برای راه اندازی این محصول به صورت مجزا یک عدد پمپ باد تهیه کرده و در بازه زمانی کوتاهی راه اندازی و باد کردن محصول را به درستی انجام دهید. از نظر نوع طراحی نیز رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست سبز رنگ می باشد و بر روی آن نیز یک سری طرح را میتوانید مشاهده کنید که باعث شده تا محصول از سادگی خارج شود.

استخر بادی گرد سبز مدل 51025

علاوه بر این ها فروشگاه سعید اینتکس این محصول را با ارائه کارت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه کرده است که شما می توانید با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. علاوه بر این ها از نظر ضخامت بدنه نیز شما با یک استخر بادی با کیفیت و بادوام مواجه هستید که می توانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی بحث وجود برچسب تعمیرات در داخل بسته بندی این محصول است که سبب شده تا در صورت آسیب دیدن نیز بتوانید در بازه زمانی کوتاهی اقدام به ترمیم محصول کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت این استخر بادی از سایت سعید اینتکس برای شما فراهم است.

برند
Bestway
طول
122 CM
عرض
122 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
0.6 KG
ظرفیت
140 L
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...