استخر بادی کودک آناناسی intex 59431

Intex 59431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 132 CM
  • عرض: -
  • ارتفاع: 28 CM
15%
750,000
640,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لیست قیمت استخر بادی و خرید استخر بادی اینتکس را از سایت سعید اینتکس بخواهید. سعید اینتکس تنها مرجع فروش تخصصی انواع استخر های بادی اینتکس مخصوص کودک و بزرگسال ذر ایران این محصولات را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک آناناسی intex 59431 از دیواره های محکم و با استحکام تشکیل شده است تا بتوان کودکان را به راحتی در داخل آن قرار داد و موقعیت دلخواه آن ها را مهیا ساخت. این استخر بادی دیواره لایه ای دارد که بادی و محکم می باشد و می تواند دیواره ای نرم و منعطف را به وجود آورد. بر روی این دیواره طرح های آناناس چاپ شده است که رنگ های متنوعی دارد و می تواند زیبایی محصول را ایجاد سازد. زیبایی به وجود آمده از این محصول توجه عده زیادی را جلب می کند تا به سمت خرید آن کشیده شوند و بتوانند برای فرزندان خود برترین شرایط و موقعیت را به وجود آورند. افرادی که به مسافرت و گردش در فصول گرم سال می روند بادی به تهیه وسایل بازی فرزندان خود نیز توجه داشته باشند که بهترین سرگرمی برای آن ها آبتنی و آب بازی می باشد.

استخر بادی کودک آناناسی intex 59431 | سعید اینتکس

از این رو خرید استخر بادی مد نظر نشاط و شادی را برای آن ها میسر می کند و می تواند موقعیت دلخواهی برای آن ها باشد تا بتوان با خیالی آسوده ساعات طولانی برای آن ها شرایط آبتنی و آب بازی را مهیا ساخت. دیواره مقاوم که از ساختار لایه ای برخوردار می باشد از دریچه های متعدد برای باد شدن تشکیل شده است. در واقع هر یک از لایه ها دریچه مجزا به خود را دارد و می تواند به صورت مجزا راه اندازی و باد شود. به همین خاطر است که در صورت آسیب دیدن یک لایه آسیب به لایه دیگر نمی رسد و ترکیب محصول بادی به خطر نمی افتد. با این شرایط بدنه دوام و طول عمر دارد و قابل ترمیم نیز می باشد. در صورتی که آسیب به صورت سوراخ و درز وجود داشته باشد می توان از برچسب تعمیرات استفاده کرد و محل آسیب را ترمیم نمود. جهت خرید این استخر بادی به همراه چسب تعمیرات به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید استخر بادی کودک آناناسی intex 59431 | سعید اینتکس

برند
INTEX
طول
132 CM
عرض
-
ارتفاع
28 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
1.2 KG
ظرفیت
284 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...